Gå til innhold

Hold dere unna mykost jenter! Mattilsynet advarer!!!


rikedaspike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guuud så lei jeg er av den debatten om hva vi kan spise. Ikke at det ikke er nødvendig, men føler ikke jeg kan spise noe av det som smaker godt, jeg. Ikke all den gode osten, ikke sushi, ikke salami... åhhh. eneste som frister nå er typisk akkurat de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tanker rundt dette med mat er at et godt Norsk kosthold fungerer bra. Man kan jo bli gal hvis man skal gå rundt å ikke kunne spise noe... Man skal selvfølgelig være obs på noe, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er mye forvirring her... innslaget på TV 2 i går gikk på at gravide burde holde seg borte fra mykost ( camenbert, brie, roquefort, gammelost...) på grunn av faren for at de kan innhold av listeria bakterie.

Det var en mor som var innlagt på sykehuset (rikshospitalet ) som spiste en type mykost og ble desverre infizert. Hun har mistet derfor tvillingene ( 7 måneder på vei!!!! ) helt absurd spør dere meg å servere noe slik på et sykehus til en gravid kvinne! De burde vite bedre!!

 

Håper dette hjelper litt!

 

Livet er farlig - uansett, men det vi kan unngå burde vi unngå...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feta kan man spise, ettersom det er laget av pasteriusert (usikker på skrivemåten) melk. Det har i alle fall jeg lest, men folk sier jo så mye frem og tilbake, så ta det ikke for 100 pros sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...