Gå til innhold

hei alle sammen..da har jeg vært på min første ul idag:)


Glederseg:) Har født!!

Anbefalte innlegg

ååå det var no helt ubeskrivelig...der sto alt bare bra til og jeg er like langt på vei som jeg tenkte altså 7+6 :) inn i den 9 uken på torsdag..vi fikk se ett hjerte som banket i hundre og en liten søt spire som var 1,35 cm:) det var så gøy og nå er jeg super letta og ikke minst glaaaaaad:) håper det går like bra med dere andre,og *florina* du trenger ikke bekymre deg over den brune utfloden for det er heeelt vanlig hos noen og nå kommer det ikke mer hos meg..hadde det vel i 2 uker ca...lykke til alle sammen:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå så morro!! så bra at alt stod bra til!!:)

skal ikke på min ul før en 17desember.. er jo evigheter til!

men gud som jeg gleder meg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) ja gud så rørene det var selv om man ikke så så veldig mye..men jeg fikk med ett bildet av den lille og det å se hjerte pumpe var det beste av alt:) hvor langt er du når du skal til ul da? gled deg...jeg gruet meg litt men det var bortkastet..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper jeg er 8 uker! gledrr meg skikkelig! overhode ikke bortkastet nei! med min første fikk jeg ul da hjerte nettopp hadde begynt å slå! er en av de største opplevelsene jeg har vært med på! var så utrolig spesielt! selv om en knapt kunne se noen ting,så var den lille flekken av et hjerte som banket nok!gikk lissom opp for meg at det der var min levende baby!! helt unikt!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det olinebrumm og knøtte :):)

ja det var deillig at det gikk sååå bra...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var sprøtt..det har virkelig gått opp for meg idag..tror jeg var i en drøm før idag..samme med samboeren han er jo helt i hundre..så glad..og det er godt..ja da kan du glede deg..hvor i landet er du fra?klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flott med gode nyheter!! :-) Kjempe bra rett og slett!! Da jeg så hjertet slå i uke 6 rant tårene og jeg holdt ikke opp å smile!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gråter litt bare av å lese det du skriver nå jeg..bare smiiiiiler og livet er herlig...du hopper over til andre trimester snart du??gøøøøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Hormoner?? :-) Tårene spruter for ingenting og mannen min fikk gjennomgå i dag for at han var sein fra jobb ( hele 30 minutter.... ) fordi jeg var så trøtt at jeg sov omtrent stående! OG det er ikke lett med en som snart blir tre år rundt meg! Hehe!!

Nei hormoner er morro!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så moro å høre! Jeg har også sett den lille for første gang i dag!! Så rart å se det bankende hjertet... "Her har vi en liten astronaut" sa gynekologen. Jeg har vært så redd fordi jeg har hatt så få graviditetssymptomer. Men alt var fint, og bønna var 1,1mm lang. Trodde jeg var 7+5 i dag, men legen trodde jeg var 7+1 sånn etter målene å dømme. Viste frem bildet til sambo i ettermiddag, han ble veldig stille...bare så på bildet en stund og så sa han "Er jeg pappa'n hans??" Da gikk det inn gitt; at han skal bli pappa :-) Måtte le av ham. Gleder meg til neste gang, da vi forhåpentlig får se litt mer enn bare hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe..hormonene er på plass de..det kan man trygt si,.ble sur på samboern i går for absolutt ingen ting..stakars men han forstår..hihi..du har en fra før ja..så kos,men jeg tror nok det er slitsomt nå i disse tider ja..ååå vil sove døgne rundt jeg..er så deilig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy å høre..da fikk vi se det bankende hjertet på samme dag..utrolig at den lille spiren kan pumpe så mye ..hehe..min var som sagt 1.35 cm..hva blir det i mm?er ikke no flink i det der merker jeg..hehe lenge siden jeg sluttet på skolen..jeg ble en dag fram i følge målene..så går inn i min 8 uke om noen minutter:)hehe..ja det var rart for sambo også,han spurte legen,kan vi se kjønnet nå?de vet ikke så mye om dette..så nå skulle han lese å pugge litt sa han..hehe..de er jo så herlige..går ikke opp for de med engang tror jeg..ja jeg gleder meg til neste ul..har du fått noen dato?hvor i landet er du fra?

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjekt da.... !!! Nå gleder jeg meg virkelig til UL neste fredag..

 

Har sett etter innlegg fra deg i hele dag!!!!

 

Fikk også gledelige nyheter fra legen ang HCG...Så håper jeg kan slappe av litt.. neste uke etter UL om alt er bra der...Da skal jeg senke skuldrene litt:-)

 

Kos deg masse med bildene og minnene...Så snakkes vi plutselig igjen..!!!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeey..ja tenkte du hadde titta litt etter åssen det hadde gått..det gikk veldig braa og det gjør det nok for deg/dere ogsåå...blir gøy å høre åssen det går for deg neste fredag...

ha en fin kveld og sov godt når den tid kommer..

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...