Gå til innhold

Min første ul :)


Ladycaliente

Anbefalte innlegg

Må dele med dere at jeg var på min første ul i går..det var rett og slett fantastisk.

Har hatt litt blødninger og kramper så for sikkerhets skyld bestilte jeg ul time.

Først lå den lille å sov, så bare hjerte slå som bare det..Etter en stund våknet h*n og begynnte å sprelle noe grådig med armer og ben..jeg klarte ikke å slutte å le..Måtte virkelig ta meg sammen da hele monitorbilde ristet..Så har en aktiv krabat som utvikler seg som den skal:)

Jeg er førstegangsfødende og nå ca 12 uker på vei..så dette var virkelig fantastisk..

Etter jeg var ferdig gikk jeg å shoppet julegaver og kjøpte en kose dress og sokker..sånn for symbolikkens skyld.

Pakket det inn og ga til sambo..

Var litt trist fordi han ikke fikk blitt med da det var alt for mye å gjøre på jobben.

Men uansett når jeg gikk rundt i gatene kunne jeg ikke annet en smile fra øre til øre..Folk må jo ha trodd jeg var helt koko..hehehe

Nå gleder vi oss kjempe masse til den ordinære ul i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig!!!! Ja det må ha vært utrolig godt å se.. :) Og så deilig å kunne gå å kjøpe tøy etterpå.......... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten innvendig eller utvendig??? Legen min sa det til meg sist når de begynner med utvendig, men jeg klarer ikke å huske det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det vil variere fra lege til lege..men jeg fikk i alle fall utvendig nå og man så alt ganske klart. så jeg tror ikke det er nødvendig med innvendig når du er rundt 12 uke.:)

Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rett og slett magisk..Noe som virkelig er verdt å glede seg til:) Har straks bursdag så det er den beste gaven jeg kunne ha fått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11+2, og usikker på om det er liv inni der, har også hatt en del blødninger til nå.. Vært på to UL før, og skal til lege neste tirsdag så er spent på om jeg blir henvist videre da også..

 

Men uansett! Godt å høre slike ting!!! :-) En skikkelig bursdagsgave det ja!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noe spesiellt hjelp av legen min..Så jeg tok saken i egne hender..

Ringte å fikk time på dagen:)

Er så heldig som har en fantastisk gynekolog som har ul utstyr:)

Tror vi jentene bekymrer oss for mye..og sluker litt for mange skrekk historier..men utrolig godt å få bekreftet at alt er bra..Og kan slappe av frem til uke 18:)

Håper du får ordnet deg ul du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis en flink lege som tar meg på alvor!

Jeg hadde nok ikke hatt slik skrekk i meg hvis jeg ikke hadde mistet såpass ofte før, så ja, jeg krysser armer og bein og fingre og tær på at dette går superdupert!! Er derfor fint å høre at det går så bra med andre!!

Kos deg med din aktive spire! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo trist å høre..men håper den lille klamrer seg godt fast og blir værende til ut i juni ( regner med du har termin i slutten av juni)..

Ønsker deg masse lykke til.

skal krysse armer og ben for deg:)

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! var slett ikke meningen å komme inn på din kjempehappie tråd med mine negative tanker!!

 

Utrolig godt å høre at det gikk så bra med deg i alle fall! Å se frem til neste UL må være sinnsykt godt!! :-) :-) :-)

Takker iallefall, og varm klem rett tilbake til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...