Gå til innhold

hallo jenter....kan vel joine her nå :)


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

hei sann.

vel tok en gtest idag, og fikk positiv svar, men streken var ik så sterk da, svak var den. håper jeg kan juble for det......hadde bestilt flere tester, så skal nok teste meg flere ganger.....er både glad og usikker......???

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

En strek er en strek..... Grattis. Var akkurat inne på tråden på bli gravid, du får henge deg på vår på augustklubben. Koselig å se at kjente navn kommer hit fra bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulere så mye,testet postivt på mandag jeg og er i dag 4+4(hvis jeg hadde mens sist da)

 

Hvis du ikke er sikker,så ta å kjøp cb sin digitaltest,den sier rett ut om du er gravid eller ei.Måtte ta en slik jeg,da jeg nektet å tro at de andre var positive,siden det var så svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen tusen takk alle sammen. har jo bestilt tester på nett, cb digital og sånt, men det har enda ik kommet....

det var deilig å se kjente navn her også, også blir det hyggelig å bli kjent med nye her. åååååå gleder meg sånt hehe. har så mange følelser som springer rundt og jubler og er nysjerrig. ...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei. jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jeg tok en ny test nå. sånn cb. digital test. den viste at jeg var gravid med en gang. å jeg er så glaaaaaaaaaaaaaaaad. yeahhhhh.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...