Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tar jeg turen over til 1. trimester. Vil bare takke for følge så langt til mange av dere her inne - spesielt til uke 46 gjengen. Har fått så mye bra og nyttig informasjon her inne på denne siden.Felles skjebne-felles trøst. Håper flere her inne snart kommer etter. Masse masse lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :o)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten og lykke til:-)

Skrevet

gratulerer kjempe masse - du er blant de håpene vi andre har!!! Kos deg masse!

Skrevet

Lykke til,,heldigrisen,,hihi

Og snoopi..lykke til i morgen..!

KLEM GOLLIAT

Skrevet

Grattis tyr76

Så kul att det gick veien. Yippie!!!!!!!!!!!!!

Kos dig masse og njut kvalmen,(viss du får noen) den før noe gott med sig!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tuuuusen takk alle sammen! Så koselig å høre fra dere! Det er litt av noen greier vi går igjennom på ass.befr. Derfor så utrolig godt med disse sidene. Jeg er jo nesten blitt avhengig av siden;o)Ja, tenk å lykkes på første forsøk. For godt til å være sant. Jeg kommer nok til å titte innom her av og til for å se hvordan det går med dere. Stå på jenter!;o) Håper dere får en fin adventstid!

Skrevet

GRATULERER! Så gøy at det klaffet for dere. Det gir oss andre et lite håp om at det kan gå til slutt. Kos deg masse fremover, og lykke til!

Skrevet

Gratulere så masse!!!!

Fantastisk følelse å få en positiv test, testa selv positivt i går og føler meg fremdeles skjelven i kroppen...

Nyyt denne tida, det skal ihvertfall jeg prøve på:)))

Skrevet

Gratulerer og lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...