Gå til innhold

UL i morgen!!


lillelykke08

Anbefalte innlegg

Har fått ul time i morgen, er i uke 11, er så spent!!! håper det går bra og at vi finner noe liv der inne, det virker så stille og rolig.. for noen uker siden følte jeg at jeg kjente mye stikking og sånn, blir litt skremt når jeg ike har merket noe på lenge.. første gang så alt er så nytt. krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! du får fortelle oss alt om det i morgen!!

 

Det går nok bra skal du se.. Et svangerskap er så ulik for hver enkelt.

 

Med mitt forje svangerskap var det rolig helt til uke 16.. Men så begynte det.. hi hi.. Så ikke bekymre deg så mye.. selv om jeg skjønner deg :) Det er utrolig godt å få sett det selv :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg altfor mye, har taklet dette helt annerledes enn jeg trodde! Hadde sett for meg at jeg skulle sveve på en rosa sky av lykke, men har egentlig vært litt trist og veldig usikker! Men det kommer seg nok, alt er vel bare litt uvirkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra skal du se:)

Er også 11 uker på vei i morgen og skal på ultralyd når jeg er 12 uker på vei:)

 

Du får ha lykke til i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten like bekymret som deg,derfor skal jeg ha ultralyd i neste uke.Greit å få bekrefta om alt er som det skal være.Så lenge man kjenner seg gravid,skal man visst ikke bekymre seg så mye (i følge min jordmor.pratet med henne på tlf i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håper vi begge får bekreftelse på at alt er som det skal slik at vi kan legge bekymringene til side! Litt dumt at bekymringer det skal komme i veien for noe som er så fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...