babyjente Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Barnet er 3mnd og 10 dager. Jeg hadde brystbetennelse forrige uke og har nå nesten mistet melken.. Jeg ammer så ofte det bare går, men er det andre ting jeg kan gjøre??? Vil ha melken tilbake igjen... Kan noen hjelpe oss??
trollet66 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Du må amme/pumpe hver annen time på dagtid, og helst et par ganger også på natt, nattamming/pumping stimulerer ekstra ift øking. Spise godt, drikke vørterøl/annan alkoholfri øl - hvile og ta vare på deg selv. Det er forbigående hvir du bare ikek stresser deg opp!! Har hatt flere bb selv og mange ganger tette melkeganger, sliter med en akkurat nå.....
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Oi, det med alkoholfritt øl visste jeg ikke. Drakk en flaske Clausthaler på julebord for 2 uker siden. Fikk vannvittig melkespreng omtrent med en gang. tenkte det ahdde med utdrivingen å gjøre, at ølet hjalp på utdrivingen... Clausthaler er jo faktisk godt, så nå tror æ jammen æ skal kjøpe noen flasker dersom det kan være med å få opp produksjonen. Lillemor på 4,5 mnd får ca halv porsjon med grøt pr dag nå, etter anbefaling fra HS. Hadde liten vektøkning fra 3-4 mnd. Bare 30 gram, økte så 40 gram den neste uka på kun MM, og nå har vi gitt grøt i 1,5 uker. Skal på HS for veiing på fredag. Syns æ ser at ho har lagt på sæ, kinna e blitt rundere og den store runde magen e liksom kommet på plass igjen. Demn va litt mindre en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå