Gå til innhold

Andre kvalme som pruker postafen her?


KineMor ♥C&M&O♥

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt et par av de nå, og føler meg myyye bedre:) Men plages likevel av litt "dårlig samvittighet" overfor babyen i magen... Andre som bruker disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappaen kjøpte de til meg fordi de ikke hadde den typen jeg brukte med mini, men jeg fikk meg ikke til å bruke de fordi jeg syns det som sto under graviditet var så skummelt:) ( det som sto i den typem jeg tok var sikkert like skummelt, men fikk de på resept av legen, selv om de selges reseptfritt, så jeg syns det var tryggere:) )

 

Ikke det du spurte om da:) Jeg brukte marzin (tror de hett noe sånt) en god del under første sv.skap. Hadde heldigvis noen igjen fra da, så jeg har tatt 1 gang til nå i dette sv.skapet. Klarer nesten ikke holde nede noe mat, så jeg er nødt til å ta av og til for å fa energi nok til å ta meg av mini, eneste problemet er at jeg blir så sykt trøtt av de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg bruker Postafen og er godt fornøyd! Jeg er fortsatt litt kvalm, men det har tatt toppene og jeg har slutta og kaste opp og brekke meg. Jeg fikk dem anbefalt av legen. Da jeg ringte legekontoret og spurte om det var begrensninger på hvor lenge jeg kunne bruke dem, fikk jeg beskjed om at det var det ikke. Så jeg føler meg trygg. Og mye bedre! ;)

Har prøvd å lage te av fersk ingefær, men det får jeg ikke i meg. Ingefæren blir for sterk, og jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til det. Så lenge Postafen hjelper, er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker også postafen, og er 9 uker i dag:)=

 

fikk de av legen, så da stoler jeg på at jeg kan ta de under svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Godt å høre at andre bruker disse også, er jo redd for lillebabyen min;) Er også blitt mye bedre etter jeg begynte med postafen, deilig å få i seg mat igjen!!! Vanskelig å skulle ta seg av ei aktiv på 20 mnd, samtidig som man henger over doskåla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(sniker meg inn fra 2.trimester).....Jeg er nå 22 uker på vei og har slitt med ekstrem svangerskapskvalme gjennom hele svangerskapet. Jeg har brukt postafen hele veien ,og legene på sykehuset sa til meg at dette er det kvalmestillende middelet som er mest utprøvd på gravide og skal ikke være skadelig for fosteret. Bare ta du, lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mooby*Sommerbaby*

Jeg også har brukt det når det har vært som værst. Spurte legen idag om jeg kunne bruke det hver dag. Og hun sa at det var helt ufarlig, og at det var brukt i mange mange år uten at noen har fått bivirkninger. Et av de mest utprøvde for gravide tror jeg hun sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...