Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har nemlig begynt å klø om nettene de dagene jeg spiser kaker og store plater med sjokolade. Tør ikke fortsette med et slikt sukkerinntak lenger. Jeg hadde det slik mot slutten av svangerskap også, men nå er jeg ikke gravid. Og det er ikke bra. Og ja, jeg spiser 4 store måltider om dagen, knasker nøtter og gulrøtter, vørterøl, frukt, --ALT JEG HAR I SKAPET. Men det er ikke nok. Jeg kan ikke miste det lille flesket jeg har. Jeg trenger noen tips. Jeg vil helst slippe å spise smør.
trollet66 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Dersom du tåler det, er nøtter av de fleste sorter sunne og har mange kalorier!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg trenger flere tips. Nøtter er i magen. I morgen får jeg sette meg til med smørkopp og spiseskje. Med mindre dere har noen gode tips.
Expat Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hva med å ha kokte egg på lur? Hvis du tar et stort glass vann (stort, som 0,3) pluss et egg, så bør søtsuget stoppe midlertidig. Det er viktig å få nok protein!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Yes. Jeg koker egg i morgen tidlig. God ide. Og takk til trollet også. Jeg har utvidet nøttesamlingen.
Sjalabais Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Lurer litt på hva måltidene dine består av jeg. Finnes flere måter å få opp energimengden i måltidene på og :-) Ha en spiseskje med sunn matolje (raps-, oliven-, solsikkeolje f.eks. og selvfølgelig kaldpresset) på askjetten før du legger på middagen. Kjør på med "ekte" produkter i stedet for lettprodukter (eks. seterrømme i stedet for lettrømme, ekte majones i stedet for lettmajones, kremfløte i stedet for matfløte o.s.v.). Kok deg havregrøt med h.melk i stedet for vann som væske, ha i en neve rosiner i porsjonen du har på askjetten og ha på en klatt med meierismør + sukker og kanel om du liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå