Gå til innhold

*~*~*Hvordan skal dere unge feire jul?*~*~*

Gjest

Anbefalte innlegg

Synes det var litt lite liv her jeg så tenkte vi kunne lage en liten juletråd =)

Hvordan feirer dere jul? Med hvem? Hva spiser dere? Hva ønsker dere dere i julegave? osv :)

I år skal jeg feire med kjæresten og et vennepar. Regner med at vi skal spise ribbe med alt mulig tilbehør ;)

Gleder meg veldig, men blir litt rart uten familie der :-S

Det jeg ønsker meg aller mest til jul er en liten spire som holder seg i magen i 9 mnd ;-) Utenom det har jeg faktisk ingen spesielle ønsker.

Dere da?

Fortsetter under...

- ser juleprogram om morgenen, er på kirkegården, spiser julefrokost, spiser julemiddag og dessert og åpner gaver, med kaffe til slutt.

- i år skal jeg feire med pappas familie, brødre, søsken, tanter, besteforeldre, søskenbarn.. en helg gjeng : )

- vi spiser kalkun og riskrem, nam nam...

- jeg ønsker meg videokamera, så vi kan filme frem til og når den lille kommer, jeg og min kjære kjøper i julegave sammen til hverandre.

GOD JUL :-)

eg og sambo skal sjå på tv halve dagen med masse klementiner og god mat:-) Graut på dagen/ettermiddagen og så skal me i kyrkja før me går til til svigers på kvelden.Der ska me eta pinnekjøtt, åpna presangar og eta kaker :-)

(tatt i betraktning at eg ikkje då er på føden:-p)

eg å samboern min blir heime hos oss sjøl å spiser deilig julefrokost, ser på tv og spiser mandariner som nevnt over her haha naaaam så drar vi i mariakirka, og etter det til mine foreldre å spiser ribbe(pinnkjøtt for dei som ikkje deler mi dialket.. haha) og julekos utover kvelden. så er det heim å kose litt før vi drar tilbake neste dag å spiser lutefisk. så 2 juledag er det til hans far og familie å spiser middag..

ellers skal vi bare slappe av å kose oss å håpe på babyen sparker mye å koser seg den også!

Heia ;)

Om morgon skal sambo, emilie (datteren vår) og jeg spise deilig julefrokost hos mine foreldre, og se på koslige julefilmer :)

Senere skal vi gå i kirken, og tenne lys på kirkegården.

Så skal vi hjem til oss selv og kose oss me mandariner og litt godt:)

på ettermiddagen skal vi hjem til mine foreldre å spise middag lame mine søsstre og barna ;) Vi skal spise verdens beste julemiddag!!

det er : pinnekjøtt, svinemør, og ribbe med masse deilig tilbehør;)

Så skal vi pakke opp gaver og kose oss me kaker :)

Vi drar til mormor på lille julaften.

Så på julaften setter jeg meg i stua i pysj og ser på askepott, reisen til julestjernen og disney,

Så går jeg å ordner meg

Så ser jeg litt på tv igjen, til maten står på bordet kl.17.

Så spiser vi middag og dessert, så slapper vi av litt før vi åpner pakker! :)

Annonse

Jeg kommer antaglivis til å feire jul på sykehuset dette året...

Skal ta KS 2-3 dager før jul, så lenge guttene ikke vil ut før...

Men hvis de skulle bestemt seg for å komme nå...så blir det nok en "rolig" jul hjemme...Med Reisen til julestjernen o.l, så lenge ungene lar oss se litt på tv da ;)

Så litt senere går vi til foreldrene til sambo og spiser pinnekjøtt og dessert =)

Dette blir første jul med egne barn, så det blir spennende å se hvordan det går =)

Jeg feirer jul hjemme hos mormor, hun lager verdens beste julemiddag:D Ribbe, medisterkaker og pølser, surkål, rosenkål og sky... mmm... gleder meg allerede:D Så er det multekrem til dessert:) Før vi åpner gavene hjelper alle til å rydde opp etter middagen, før vi trasker til kårhuset, og åpner gavene hjemme hos min mor:)

Samboern blir med denne gangen:) Iallefall på gaveåpningen, kommer nok aldri til å venne meg av å være hos familien i julen..

Ønsker meg videokamera ja... å digital kamera:p Men det er jo ganske dyre julegaver da, kanskje kjæresten min kjøper:D

• 2 uker senere...

på julaften er det julestrømpe med MASSE godis,3 nøtter til askepott,reisen til julestjernen+mange andre program...

så pleier jeg og pappa og kjøre ut de siste julegavene...

når vi kommer hjemm spiser vi grøt med mandel ol...

så ser vi litt mer tv,årner oss og legger pakkene under treèt....

i 6 tiden spiser vi jule middag:) Ribbe me alt av tilbehør:)

så kommer nissen til lillesøster og deler ut noen pakker...

så slapper vi litt av,før vi åpner pakkene og har desert etterpå:)

kan hende jeg skal tilbringe dagen sammen med typen...er ikke helt sikker enda..neste år blir det nok det ja:)

til jul ønsker jeg meg nytt speilreflekskamera,videokamera,masse ting fra black design ol:)

må fikse litt hjemme

God jul til dere alle:)

God jul til dere alle =) =) =)

Jeg og sambo og magen min er bedt til mamma på middag... Der skal vi spise og kose oss, og se på at brødrene mine åpner julegaver litt senere. Så reiser vi vel hjem til oss alene, åpner våre gaver og koser oss alene resten av kvelden.

Vi ønsker oss ikke stort til jul. Mangler litt i huset vårt som vi har kjøpt, så er vel slike fornuftige ting vi får.

Klemmer til dere!!!

Vi skal være hos svigerforeldrene mine på julaften. Vet ikke helt hvordan det blir på dagen, sist gang jeg var der var det veldig rolig og koslig. Vi så på tv og spiste nøtter, mandariner og godteri, pyntet tre og ordnet klart til middag. Svigermor var på jobb, så mistenker at det var derfor det var rolig, så tror det blir litt mer stress i år.

Vi blir mange, samboeren min har tre søstre, hvor en av dem har en sønn, så det blir gøy for datteren min. Vi spiser typisk sunnmørsk julemiddag med fåreribbe, svineribbe, svinemør, poteter, surkål, rødkål, kålrabbistappe, pølser, sossiser ++ nam, nam. Gleeeder meg! Siste eksamen i morgen!

I år skal jeg og sambo se masse kjekt på TV med hver sin gode pysjamas med utrolig god frokost. Mens donald, mikke og alt det andre kommer på TV. Utover ettermiddagen blir det grøt og klementiner mens vis er videre på TV. Rett og slett bare slappe av hele dagen før jeg drar til mamma og sambo til svigers for å spise pinnekjøtt og pakke opp gaver. Senere kommer sambo ned til oss for å avslutte den fantastiske dagen.

Gleder meg så masse!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...