Gå til innhold

Både jeg og magnuspappan har omgangsyke nå...

Anbefalte innlegg

Det er festelig det!!

Jeg begynte i natt, og har vel igrunn tømt meg ganske godt, og nå har magnuspappan begynt....Magnus er derimot i fin form, og vil bare leke...Slitsomt ja! Håper det går fort over dette her!

Fortsetter under...

Nå fikk magnus to pepperkaker og sitter og ser på barnetv (på samisk!). Godt med litt ro!!!

(Og bare sånn by the way....Jeg skulle aaaaaaaaaaaldri gjøre sånn når JEG ble mor!! Neida, slike ting gjorde bare dårlig og late mammar det!!)

Å nei å nei, høres veldig slitsomt ut. Håper det går over kjempe fort. God det ikke kom i jula da! God bedring til dere alle sammen.

Forresten er det mye en sa som en aldri skulle gjøre når en fikk barn og ting en i alle fall skulle gjøre. I all fall skulle jeg aldri glemme noe som helst av hvordan ungene mine var når de var små og hva de gjorde osv. Du verden hvor mye jeg har glemt... Hm

Annonse

Vi er bedre, men lekker fremdeles litt i ene enden :-S Takk gud for Imodium!! Halvparten av de ansatte i barnehagen har vist også fått det.

Går nok over snart tenker jeg, håper iallefall vi slipper en flytur i morgen der vi må sitte nærme do! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...