Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er 32 uker på vei og vekta viser 86 kilo,nå er jeg 178 høy og føler meg ikke tykk,men er det noen som vet om jeg kommer til å "slite" med vekta etter fødsel? Har før svangerskap ligget på 70-75 kilo og vært rimelig slank:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Usj...hva gjør du her inne på vi over 90??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Du er nok på feil forum da, ja :-) Har du prøvd denne? http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain/ Den gir deg et inntrykk av hva du bør legge på deg i forhold til din BMI da du ble gravid. Jeg synes det høres ut som om du er godt innenfor det, og da er det vel ingen grunn til å bekymre seg... Selv gikk jeg ned alle 16 kilo fra første svangerskap innen få måneder etter fødsel, men gikk opp igjen da jeg sluttet å amme.... ikke så lett å snu når man har hatt nærmest ubegrenset appetitt i over et år... Uansett er det nok ingen her på dette forumet som synes synd på noen som "sliter" med noen-og-søtti kilo.... Hvertfall ikke når du er så høy som du er.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Mente ikke å støte noen hvis det var sånn det ble tatt opp,ville bare høre noen synspunkter,er vel jenter her inne som kommer hit når de er over 90 kilo i svangerskapet også,og det kommer jeg nok til å bli,er vel ikke bare for de som har veid over 90 før de evt ble gravide,eller? Men,tusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 til HI jeg er selv ikke oppi 90 enda men jeg er overvektig grunnet at jeg er 160 høy og veier 87 kg. så det er her "jeg hører hjemme". du var nok det som blir kaldt normal vektig før du ble gravid og du kommer sikkert tilbake i den kategorien når barnet er født. lykke til vidre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå