Gå til innhold

Au - vondt i magen!!


Sax71 - mamma til tre:o)

Anbefalte innlegg

Åh, nå har jeg hatt så luft-smerter øverst i magen i to dager - ikke morro! Magen er sprengt og hard! Noen som har hatt samme problemer i graviditeten sin? Håper veldig det går over snart, og at det selvfølgelig ikke har noe med utviklingen av spiren å gjøre!?! Er forresten i uke 7+5.

Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg fikk spurt om henvisning til tidlig ul idag når jeg var hos legen med minste-jenta likevel. Egentlig har jeg ikke første svangerskapskontroll før 19. desember! Da er det bare å vente på brevet og håpe på time til ul før jul!:o) Blir så godt å forhåpentligvis få det bekreftet og se at alt er i orden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, er kun 4+4 idag. Og idag er magen helt oppblåst. Ser ut som om jeg kunne vært fem måneder på vei, men det er nok bare luft..

Føles ut som en ballong som kan sprekke når som helst..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store smerter i øvre del av magen i går kveld.. Og våknet med det.. Men da jeg la meg på ryggen og tøyde ut litt.. Vondt... Men det hjalp meg.. Og da fikk jeg endelig sove litt.. hihi.. Jeg maserte da magen samtidig.. Hadde dette i mott første svangerskap også. Og var hos legen da.. Og han sa det var bare luft.. Og at det var normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...