Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Jeg er over 100 kg, har ikke barn ennå, og sliter med vekta og vonde følelser rundt denne. Kan Bailine hjelpe meg på rett kjøl? Noen med erfaringer?
mamsen&lillegutt Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg gikk på Bailine for en stund siden. Ble nøye fulgt opp med målinger med målebånd på kroppen- ikke så fokus på vekt egentlig. Oppfølging og råd ang. kosthold. (Muskler veier mer enn fett- så vekta økte litt i begynnelsen mens målene gikk ned.) Var positivt med langvarig oppfølging- for ofte så er en kjempegira i starten og så dabber det av etterhvert... Men hvorfor ikke ta kontakt med en som driver med dette og få litt mer info? De har også gratis prøvetime.
Har 2 super-gutter :-) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Bailine er genialt!!!! Jeg gikk svært mye opp i vekt under graviditeten, jeg klikket helt etter fødselen da jeg ikke kunne gjemme meg bak en gravidmage, men faktisk så hvor stor jeg egentlig var. Jeg ammet ikke pga sykdom etter fødselen, så jeg skal være ærlig å si at jeg sultet meg, noe som ikke var bra, men jeg var desperat. Jeg løp ute med vogna som en gærning, men ingenting synes å hjelpe. Da kom jeg over bailine, som reddet livet mitt. De veileder med kost, og du veier og måler deg pr 5.behandling, noe som gir full motivasjon for hver gang for du ser hvor mye du går inn i mål. På 20 behandlinger gikk jeg inn mange mange cm, husker ikke nå, og vekten gikk sakte men sikkert ned, og når min nydelige sønn var 4 mnder hadde jeg nådd vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Kan anbefales, det er dyrt, litt for dyrt, men i min situasjon var jeg villig omså til å ta opp banklån for å få råd, men den gangen kunne vi ta oss råd til det uten for store innskjerpinger økonomisk. ja, det var litt skryt av bailine!!! Det passer jo ikke for alle, det er derfor dem gir prøvetime osv, men jeg forteller bare om min erfaring!! og man kan jo heller ikke ta dette under svangerskapet overhodet, men etter fødselen var det knallbra for meg!!! Lykke til med hva enn du måtte finne som passer for deg!!! ha en super dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå