Gå til innhold

hjelp :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei du. jeg skjønner at du har det veldig vanskeli nå. men du må faktisk bare sette deg ned og se hva som er viktigst for deg. har du snakket med mannen din? har dere vært sammen lenge? jeg synes at hvis du ikke ønsker å ta abort skal du ikke gjøre det. jeg vurderte det selv jeg, men bestemte meg for noen dager siden at jeg vill beholde. alle jeg kjenner som har tatt en abort sier at det er noe av det tøffeste de har vært gjennom, og a om du ikke er 110% sikker så burde du ikke gjøre det! hva sier mannen din om dette da? jeg anbefaler ikke abort om du er veldig sikker på at det er det du vil, for da vil du komme til å angre! lykke til da=)

gift dere da vel, hvis du vil beholde både mann og barn. Du kan ikke få i pose og sekk. det passer kanskje ikke med bryllup, det passer kanskje ikke med barn, det passer kanskje ikke å bryte, det passer kanskje ikke å ta abort. Du kan ikke både ta abort, beholde barnet, gifte deg og ikke gifte deg. ut fra det du skriver virker det som det beste er å gifte deg og føde barnet. Vil han ikke så er han ikke verdt å beholde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...