En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Og da mener jeg ekle drømmer som dere husker dagen etter eventuelt våkner av?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ja huff. Men ikke om barnet eller noe. Drømte veldig natt til søndag om en stor flyulykke som jeg var vitne til. Aner ikke hvorfor, men jeg husket drømmen veldig godt etterpå. Var veldig stressa når jeg våkna.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Drømmer nemlig ikke om barnet jeg heller - har liksom hørt om de som drømmer at de mister barnet ned trapper, om vulkanutbrudd osv. Men jeg drømmer om ekle ekskjærester, krangling med mamma, at jeg er helt alene i verden og ingen liker meg osv... Helt absurd, og veldig levende og ekkelt.
Lille Luna Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg drømmer helt sinnsykt mye. Det er nesten plagsomt. Jeg kan bare ta en liten hvil på sofaen, også har jeg drømt en hel film. Det er ikke så mye dramatiske drømmer, men veldig filmatiske og realistiske. Jeg drømte ikke slik før jeg ble gravid. Det er veldig merkelig!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 JEPP... Og drømmer sinnsykt mye rart. Har drømt 3 ganger at jeg får gutt. Drømmer at jeg har sex med både den ene og andre... ehhh.... så mannen min har tenkt å mure meg inne ;-) Ellers så drømmer jeg veldig harmløse ting også da! Ikke uvanlig at gravide får mange rare og sterke drømmer visstnok.
Nætte;mortil2 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Haha! Ja huff.. kan skrive under på den ja!! Jeg driver og roter rundt i et romskip.. og leter etter en annen homo sapiens som jeg kan starte et nytt liv på en planet med!!!!! Jadda.. Moroo!!!
lit'n Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Det verste jeg drømmer er noe så sykt som at jeg skjærer tenner sånn at tennene løsner...... Har hatt de drømmene i perioder før, men nå er det helt gale.... Her en natt drømte jeg at nesten alle tennene i overkjeven løsnet.. Må kjenne hver morgen at tennene fremdeles er der og ikke er løse..... Har hørt før at å drømme en er naken og at en mister tenner er underbevisstheten som forbereder seg på forandring.... Drømmer jo selvfølgelig også om sex, om å bli påkjørt (drømte om det og tennene i natt) BLIR JO HELT UTSLITT!! I tillegg drømte jeg at jeg glemte yngstemann hos foreldrene mine og ikke husket at jeg hadde barn før dagen etter!!!! Ja ja, svangerskapsgalskap....
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Ja, jeg drømmer så mye forferdelig.. Ekle og perverse ting også..Hehe.. De er veldig tydelige så av og til er jeg litt i tvil om det er virkelighet eller drøm. Har drømt noen dumme ting om babyen også, men det er nok fordi jeg har vært litt redd for at ting skulle gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå