Havfrue03.08.06 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har mistet lillemor på butikken Prøvde klær til julebord og mistet kontroll. Det gikk 20 sekund og hun ble bort. Da fikk vi panikk. Fant henne på skobutikken ved siden av, men det var marerit. Kjøpte på alexi.no, håper at den fungerer som skal
Loppelill Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Slike opplevelser setter en støkk i en. Hva er en avstandsalarm? Tror aldri jeg har hørt om det...
Har to godgutter! Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Uff, så fælt! Minuttene føltes vel lange da! I sommer var vi på ferie med to små fettere og pappa'n deres. På et kjøpesenter i Sverige blir minstemann på 5 søkk borte. Vi lette og lette, og en halvtime seinere fant vi han - da var han på leting etter oss. Han hadde vært å kjøpt seg litt løsgodis og så hadde han vært å kjøpt et 2-tall i en hobbybutikk...
Havfrue03.08.06 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Fikk et kundebrev fra Alexi i dag. De har salg i hele butikken. Den kostet 200 + 69 kr i frakt( 329 kr + frakt på mamma og meg) På siden til alexi står det fint forklart om alarmen: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=85&products_id=5349&osCsid=0ec7229d2aee4e5feb11f0dd3685703f Har prøvd å finne noe lignende før, men fant ikke. Spent å få den nå
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Oj, den så kjekk ut! Du får si i fra når du får den om den virker. Hvis den går på frekvenser så kan den jo bli forstyrret av ting i omgivelsene og sånn tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå