Gå til innhold

storesøster er 13 mnd når jeg skal føde. vi har ikke barnevakt

Anbefalte innlegg

hva gjør vi?

noen som vet om de hjelper til på føden. altså akkurat under sluttfasen??

far må jo ha henne men da må jo jeg føde alene. noen som har vært i samme situasjon??

Fortsetter under...

nei:(

men fikk svar på din baby at jeg skulle ringe føden å høre. hun skrev at hun visste om flere som hadde hatt med søsken.

og at de hjalp til der.. får prøve

Da skulle dere leid en fødselshjelper, doula, det er en som gjør all slags arbeid for deg før, under og etter fødsel. Bla passe barn. Men det finnes få i Norge enda, så det er kanskje vanskelig å få tak i. Lykke til!

oi..høres ut som et problem det der. men dere får vel bare gjøre det slik at du føder alene? kan jo ikke levere fra dere storesøster til helt fremmede heller.. jeg ville iallefall bare ha født alene så fikk deheller komme inn etterpå begge to..

Vi hadde samme "dillemma" ved en annen sykehusavdeling der en alene mamma med en sønn på 4 mnd ble innlagt hos oss.. Det endte med at vi under operasjonen og i timene etter byttet på å passe babyen..den var jo for liten til å være skeptisk til oss så det gikk faktisk bra.. men det er ikke vanlig praksis dersom det er travelt ved avdelingen...du kan jo ringe dem å høre! ;O) Det skal jo være bra bemanning ved en fødeavdeling...

Lykke til! dere finner nok en løsning!!!

(ingen av dere som jobber med noen har en snill nabo eller liknende da?) Tror de fleste ville stilt opp i en slik situasjon..så lenge dere har noen dere stoler nok på...

Annonse

_Har dere ingen som kan passe henne?? ikke noen venner, familie eller naboer som kan passe på henne... Folk stiller ofte ekstra opp når det gjelder fødsler og babyer....

stakkars... føler med dere... Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...