Gå til innhold

Jeg er så Lei av å være sykemeldt og ikke i stand til noe som helst!! :( (Syteinnlegg)


Idun<3tosmå<3

Anbefalte innlegg

Var til legen i går, fikk beskjed om at jeg hadde ingenting på jobb å gjøre....

Så da må jeg etter fire uker hjemme, stålsette meg på enda to uker til...

Jeg er sååååå lei!!!!!

Ikke det at jeg er i stand til å jobbe, dagtid går med på å være mest mulig i ro så minst mulig kommer opp...

Så da består tiden i å enten sove, se på TV eller sitte på nettet...

Sofa. TV og LapTop og meg er i ett nå...

På kvelden kan jeg teller på en hånd de gangene jeg har vært såppas at jeg har klart å dratt på besøk eller hatt besøk av noen!

I går var en slik kveld, jeg var hos ei venninde, sååååå godt å komme seg ut! Men det gjør jo bare dagen idag enda verre!

aaaaaah.... Hvordan holder dere andre sykemeldte ut???

Så lenge hjemme uten å få gjort noe som helst!! Jeg burde egentlig klart å få ferdig alle julegavene feks, men jeg har jo ikke fått begynnt en gang... Og vet ikke når jeg får satt igang heller....

Dette er på grensa til uutholdelig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha! Tenkte å starte et tilsvarende innlegg...! har vært sykemeldt ei uke, og jeg er ikke i stand til å gjøre NOE heller.. Kaster ikke opp, men er kvalm 24 timer døgnet...! lei av animal planet, soving og pc! Og har ikke vært ute siden fredag...

 

Er du "førstegangsgravid" også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vandt med det:)

har gått sykemeldt fra uke 12 er nå i uke 37!!

Etterhvert blir formen varierende og man kan finne på litt andre ting ennå bare sitte hjemme:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre suss@... Men håper jeg ikke blir sykemeldt like lenge som deg.. Er du enda kvalm??

 

Jeg er førstegangs ja, og hadde ikke sett for meg at det skulle bli sånn her.... Er jo i god form fra før og trodde jeg hadde gode forutsetninger for å få et godt svangerskap. Så jeg var ikke helt forbedret på dette...

Men men, hjelper jo å tenke på årsaken! Og veldig godt å høre at det er andre i samme båt!

Er i 12. uke nå, så håper det snart kan gi seg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i 12.uke?

Huff... :)

Jeg er kommet i uke 7 i dag og har vært borte fra jobb ei uke...!

 

Er det mulig at jeg kommer til å være så kvalm lenge, altså? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du kan jo leve i håpet om at du er god igjen om en uke da...

Mine erfaringer er uke 8 og 9 var de to værste!!! Da var jeg så kvlam at jeg ikke visste bak fram på noe...

Så ble jeg litt bedre og så ble jeg verre. Nå er jeg ikke så kvalm, men om jeg beveger for mye på meg tidlig på dagen (før fem), så begynner jeg bare å brekke meg. Pyton... Og det gjør det helt umulig å gå utenfor huset når det enda er lyst ute....

 

Ha nettopp byttet lege da, forrige sa at jeg brude bli bedre i uke 12-14.

Den nye legen min sa jeg ikke måtte forvente noe bedring før uke 16, men det sa han mest for at jeg ikke skulle bli skuffa da...

 

Forrige lege ville ikke at jeg skulle ta noe for kvalmen, han var skeptisk til slike tinger. Legen jeg har nå sa jeg kunne kjøpe kvalmestillende reseptfritt på apoteket, så jeg har ikke helt besemt meg enda for hva jeg gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare svare på denne meld.

du er faktisk oppi all denne eledigheten HELDIG! du har en fantastisk liten spire i magen din. jeg skulle tatt imot alle plager bare d hadde betydd at jeg hadde en liten spire:)

jeg vet d er tongt å gå hjemme.

men vet du, d går til en god sak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, og det finnes alltid noen som har det verre!

Men jeg må få lov å klage fordi! Jeg har faktisk ikke det snev av dålig samvittghet heller! Jeg er et menneske! Og det at jeg klager betyr ikke at jeg ikke setter pris på at jeg er gravid og at jeg har en spire inni meg!

 

Blir like teit som at folk ikke har lov til å beklage seg at de har dårlig syn fordi det finnes blinde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulte m spire og alle andre som føler for å sutre!

 

La oss syte å sutre så mye vi vil! Det er tungt å gå hjemme å ikke få gjort noenting, humøret svinger og formen er laber. Det er så GODT å høre at andre har det på samme måte som meg.

 

Jeg klarer å få brodert litt innimellom all kvalmen, føler jeg gjør litt da..

 

Trulte skrev tydelig at det var et syteinnlegg,så da kan andre holde seg borte fra sytinga vår...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...