Gå til innhold

Til dere som ikke vil fortelle det til mannen/kjæresten deres..(gjelder ikke de som har vært utsatt for et overgrep)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men dere som går ut og har sex med andre enn de dere er sammen med.... Så blir dere gravis, så vil dere ikke si noe til mannen/kjæresten deres, men selvfølgelig elsker dere han!!!!! Jeg blir så utrolig dårlig over at voksne folk kan få seg til å gjøre noe sånt????

En ting er å være utro, men å late som ingenting etterpå etter at dere skjønner at dere er gravid og ikke vet hvem som er faren til dette nurket. Det skulle vært en forbrytelse for dette, ærlig talt. Har en kompis som fant ut etter 17 år at det IKKE var han som var faren til datra si,men hannes beste venn. Kona og kompisen hadde holdt det skjult i over 17 år!!!!!!!! Han ble helt ødelagt og havnet på flaska. Han gikk fra å være verdens mest stabile, omtenksomme, hærlige mann til en ødelagt mann/alkoholiker. Han var blitt såret av de to han stolte mest på her i verden...

Datra forlot dem alle og flyttet inn til typen, og der har hun bodd de siste 3 årene. Nekter samvær med mor, far og biologisk far.

Er det rart jeg blir frustrert over dere voksne folk der ute som tar så lett på det? Dere spres bena for gud og hver mann, (ja det var sikkert bare den ene gangen)påstår at dere elsker mannen deres, og vil så lyve for han og barnet dere bærer. SKAM DERE!!!!!!

Gleder meg til å se alle dere som blir provosert av dette innlegget,men det sier dessverre mer om dere enn meg.

*sint*

Fortsetter under...

HELT enig, det er noe av det mest kvalmende jeg vet: føre den de (tTROR) de "elsker" bak lyset og så lyve om det i årevis på toppen av alt. Får tro på karma- dette kommer tilbake til dem på en eller annen måte. Har så vondt av alle som blir bedratt, som lever uvitende om de nærmestes løgner, og av barn som ikke kjenner sin egen bakgrunn. Hvorfor gjør man slikt mot andre mennesker?????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...