Gå til innhold

Hvordan kan man gjøre det om jeg (mor) skal flytte 3,5 timer (med bil) unna Oslo og barnefar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja håper bare vi kan få til en lignende ordning :) Om begge parter vil at ting skal gå best mulig, bør det ikke være umulig.

Skrevet

Nei er absolutt ikke ironisk, men jeg mener at en voksen mann vet hva han gjør. Og i dette tilfelle er jeg ikke ute etter å ta far eller noe, vil bare løse dette på best mulig måte.

Skrevet

Håper dere finner en fin løsning. Men jeg må bare si at da vi flyttet, vi var ikke såpass små og det var "bare" 1,5 time med bil, så forsvant mye av kontakten med vår far. Selv om vi var der annenhver helg. Det var fryktelig trist. Og egentlig syns jeg det er rart at det er lov.

Du må ikke ta det som kritikk, men jeg synes at flytting som såpass langt (og det føles nok lenger vekk for barnet) ikke er til det beste for barnet fordi det mister muligheten til daglig kontakt med begge foreldre.

Dette er noe jeg mener helt uavhengig av din sak og helt uavhengig av hvem som flytter.

Lykke til og finn en god løsning!

Skrevet

meg og lille vampyr, kjempefint med innspill, uansett hvordan det låter. For det er jo helt klart flere sider ved å flytte så langt unna faren, det skjønner jeg helt klart ! Nei vi får se hvordan dette blir, tenkte bare jeg skulle høre med folk og få litt inspill i hvordan andre har gjort det, man lærer av folk med erfaring :)

Skrevet

Jeg bor 4 timer med bil fra barnefar pga studier. Far har han annenhver helg. torsdag til søndag.

Vi møtes enten på halvveien, men hender ofte at jeg må ta bussen tur/retur både torsdag og søndag:o(

Blir en del reising på lillegutt og han lengter etter å ha faren sin her som vi bor. Så nå har vi løst det slik at far kommer opp her annenhver gang han har samvær (fredag til søndag) og jeg "flytter" ut.

Funker veldig bra for lillegutt:o)

Skrevet

Så godt å høre at det faktisk kan funke :) tusen takk for svar dirtsa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...