Gå til innhold

Noen gravide her som måtte bruke donor for å få drømmen oppfyllt?

bella1984

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg er inne på tanken å bruke donor- da vi nylig fikk vite at sædcellene hans aldri blir fult utviklet og han har derfor ingen sædceller i sædvesken eller i testiklene. Legene har ikke gitt oss mye håp etter mange kurer med mislykket resultat. Vi er utrolig lei oss- men prøver å tenke litt framover. Derfor vil jeg gjerne høre fra lykkelige gravide, som måtte bruke donor. Vil gjerne høres andres erfaring med det -og hvordan dere kom dere gjennom sorgen av å ikke kunne få barn sammen på vanlig måte.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Vi prøver oss på eggdonasjon fordi jeg antagelig bare legger råtne egg ;-(. Tenk på alle de barna som er blitt til ved tilfeldige samleier - før man får mann, far som stikker av, blir borte på sjøen eller i krig, med elskere osv.osv.osv. Vi har sikkert alle mange sånne i vår forhistorie. Det går bra! Jeg kjenner mange som har fått barn med donor (par, lesbiske, enslige, donor av både egg og sæd osv.osv.) - supre unger!

Da de begynte med nyretransplantasjoner her i landet og prøvde å finne levende donorer i familien til en syk person, fant de ut at ca. 10% av barn ikke har den faren de tror de har. Det blir deres felles barn uansett hvor egg og eller sæd kommer fra. Good luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...