Gå til innhold

43 år og gravid med mitt 3 barn...


titti64

Anbefalte innlegg

Heisan. Noen i rommet som er oppe i årene og er gravid? Jeg er som sagt 43 år, og gravid for 3 gang. Har 2 jenter på 8 og 5 år. Håper alt går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 38 år og graivd for 3 gang. Har ei jente på 18 år og en gutt på et år.

 

Har termin 10 ugust (tror jeg)Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa fantastisk da! Det er stas aa hoere om voksne jenter som er gravide, det var jo saann foer i tiden - da man fikk riktig mange barn - at man fikk en eller to i 40aarene. Er "bare" 35 (vil vaere 36 naar jeg foeder), men kjenner jo at jeg er en av de noe voksne her inne, er definitivt ikke i 20aarene lengre.

 

Ha et barn og tenker oss to eller tre, ser fort for meg at nr 3 blir om 3-4 aar, da vil jeg vaere 39/40.

 

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her. Er nå 38 år og har to gutter på hhv 2 år og 8mnd og 1 år og 7 mnd. Er gravid igjen og har faktisk termin på bursdagen min, dvs. når jeg blir 39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

 

Ville bare si masse lykke til! :D min mor ble gravid med sin nr 2 da hun var 45 år, og fødte ei frisk jente 4 dager over termin. I dag er min lillesøster 12, snart 13 år, og jeg er 25, snart 26 år. Min tante fikk sitt siste barn da hun var 48 år!!! Helt friskt barn der også.

 

Krysser fingre og tær for dere og tror dette skal gå flott! :)

 

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...