Mamma til 3 gullgutter Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Fant ut at jeg var gravid 20/11 og siste mens var da 25/10. I følge terminkalkulator så ble unnfangelsen rundt den 8/11. Saken er at jeg bel lagt inn på sykehus den 9/11 og det ble denne dagen tatt både røntgen og gitt antibiotika (bare i 3 dager). Jeg viste på denne tiden ikke at jeg var gravid og lurer nå på om fosteret kunne ha tatt noen skade? Tenker litt på det og er litt nervøs.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Kan ikke forstå at det skal ha tatt noen skader,det er jo ikke sikkert t du var gravid da en gang og var du det,som var det jo ikke mange dagene på vei. Snakk med legen neste gang du skal dit,for det er ikke bra å gå å uro seg slik. Håper du får et fint svangerskap og jeg tror at alt er i orden.
Mamma til 3 gullgutter Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Det var det jeg også tenkte, men det var godt å høre at det var flere som tenkte slik:) Lykke til videre du også!
2 fine små Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var paa UL i det jeg trodde var uke 6+4 men ble "satt tilbake" hele 11 dager, og var visst bare 5 uker. Legen min mente at egget hadde svirret ganske lenge rundt inni der foer det festet seg og at jeg bare var befruktet, men ikke gravid - om det gaar an aa si det paa den maaten - i rundt 11 dager faktisk. Han sa ogsaa at det var veldig vanlig at man var kommet mye kortere enn det man trodde. Jeg tror derfor ikke du har tatt skade av dette. En annen ting jeg kommer paa er at jeg jo tok jo faktisk roentgen rett foer foedselen med datteren min, grunnet seteleie og planlagt setefoedsel, som gikk veldig fint og smidig forresten. Man maaler da bekkenet ulike inn- og utganger, for aa se at man faktisk kan foede i sete uten aa ta keisersnitt, at det er god nok plass til at hodet kan komme sist og feil vei paa et vis. Opptil flere roentgenbilder ble tatt av bekkenet mitt da, og da var jeg jo hoeygravid. Dette gjorde Rikshospitalet, saa det skal vaere stuerent. Tror du kan slappe av jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå