Daily Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hva skal jeg gjøre. Føler meg så utrolig sliten. 7 uker idag, og føler meg totalt utkjørt for tiden. Nesten mer psykisk en fysisk. Var hos legen forrige uke, men torde ikke nevne ordet sykemelding en gang. Føler meg så dum. Våkner om morgen å bare kjenner at dagen blir ufattelig hard. Dette ender opp i fravær på jobb. Hva skal jeg gjøre.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det sier seg jo selv hva du må gjøre,du må ta kontakt med legen din,fortelle hvordan du har det og evt få en sykemelding av ham/henne. Det er normalt å føle seg trett ibegynnelsen også,pga hormonforandringer,men du sier at det er mer psykisk,da bør du kanskje få en samtale også og setter ord på hva det er som plager deg. Vil bare ønske deg masse lykke til i svangerskapet og håper at dette ordner seg
2 fine små Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Det er veldig normalt aa vaere saa sliten i midten av foerste termin, at man nesten ikke kjenner igjen seg selv. Leger vet dette, vil forstaa og kan lettere gi deg hjelp dersom du faktisk sier hvordan du har det.... =o) Legen gjetter seg ikke fram til det dersom vi er flinke til aa late som om alt er greit, som jo er veldig lett aa gjoere. Man VIL jo gjerne vaere sprek og kul i svangerskapet. Det gaar heldigvis over om noen uker. Veldig sliten selv jeg, det er helt rart, veldig kvalm til 1200 og supersliten fra 1600, "virker nesten ikke" fra 1630-1830. Og da skal man lage middag (aesj), leke med 3,5aaring og vaere oppegaaende, sukk...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det var godt å se innlegget ditt nå... Jeg våkner mer og mer sliten hver dag nå, det blir litt bedre utover dagen, men jeg må helst sove litt på ettermiddagen og legger meg tidlig nå i forhold til vanlig. Til nå har det endt opp med at jeg er en time eller to senere på jobb - har heldigvis en jobb der dette går greit. Men fikk beskjed av sambo nå i stad at hadde jeg ikke hatt fridag i dag skulle jeg blitt hjemme fra jobb. Føler meg totalt zombie... Har færre og færre andre symptomer - puppene verker mest om natta, våkner av merkelige drømmer der jeg er sint, lei meg, redd, panikkslagen osv., lite kvalm (har vært lite kvalm hele tiden), men laber matlyst ellers kun trøtt og innimellom totalt utslitt uten å ha gjort noe som helst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå