Gå til innhold

hjelp meg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av alt rot!!! Min termin var i går og fikk beskjed og har vært enig med min kommunejordmor at vi sammen i går skulle sende en henvisning til fødeavd. om en kontroll før UL-termin som er 12.12. Jeg er redd pga. et tidligere svangerskap med svangerskapsforgiftning og at min mor mistet sin første pga. feil termin og svangersakapsforgiftning. Men nei da i går ville hun ikke gjøre det, måtte vente til den 14.12 og tidligst få time der inne ( på sykehuset)den 17.12. Da har jeg allerede gått 14 dager over. Hva gjør jeg nå????? Var også til modningsakupunktur i går og denne jordmoren kjente på meg og det var 1 cm åpning og modent, og tøyde litt ,men skjer det noe da,NEI!! HAR nå gått med kynnere i flere døgn og mye"menssmerter" Sover ikke og føler at situasjonen er håpløs. Kan private jordmødre ta vannet??? Eller kan jeg be de på sykehuset gjøre det??

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men du kan jo forsøke å ta kontakt med sykehuset for en rådgivningstime. Evt få time hos fastlegen din? Her jeg bor er der private jordmødre og gyn en kan betale mye :) til for å komme uten henvisning. Hvis du er redd, ikke godta at jordmoren din plutselig har ombestemt seg. Overdriv redselen etc hvis du ikke kommer noen vei, ring private leger/jordmødre og hør hvor lang ventetid de har...

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...