Susan*lillegutt og mini* Skrevet 4. desember 2007 #1 Del Skrevet 4. desember 2007 nå er f.. meg Simen sjuk igjen,er jo ikke mer enn 2 uker siden forige feber runde. Han fikk feber på lørdagen,igår natt var den oppe i 40,3,fikk ventoline og paracet i hele går,hadde en sinnsyk rar hoste igår kveld,hørtes ut som en katt som hosta opp en hårball. Var hos legevakta idag, han har virusinfeksjon i halsen, øyekatar (først på ene øyet) og ørebetennelse. Så da han la seg fikk han ventoline,litt tett men ellers bra,får jo opp slimet av den. Kommer ned og hører han er potte tett,får ny dose ventoline,måler tempen,som forøvrig var bare 38,4 da han la seg 3timer tidligere,er nå 39,8,får paracet,ser at han har mye gugge i begge øyner nå,pluss han er rød på selve det hvite på ene øyet,klager på vondt i øret hvor han har betennelse,og det ironikse her er det at det er det øret som det enda er dren i.. puh..fått med meg alt nå eller.. nei...han nekter å spise fordi han har vondt i munn,dette pga leppebånd strenger (dere skjønner vel..) i overleppa er kuttet (skjedde ifjor i bhg da han tryna) og grodd feil,og leppebånden går inn bak fortenner,så er jo vondt for han å spise og får ikke lov å pusse fortenna der,men vi må jo... også attpåtil går jeg her med en muskel som er låst under skulderbladet og er vondt som f.. som sagt JEG KAPITULERER NÅ!! med øyeblikklig virkning!!! p.s ellers har vi det kjempebra =) Sindre er blitt en stor gutt,skal på astma kontroll med han imorgen,regner med vi får vite vekt og lengde da,så skal han på 8mnd!!!! kontroll den 18,begge skal til fysio også da, Simen skal på astmakontroll for videre henvisning til Voksentoppen den 12,12 pluss ØNH også den 12,12.. Og hørte jeg rykter om at det var jul i år...hmm...ser ikke ut til å bli jul her i huset med det første nei!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136207082-april-jeg-kapitulerer-klageklageklagesorry-bare-m%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 4. desember 2007 #2 Del Skrevet 4. desember 2007 Det vil jeg si! Her er det lov å si nei vettu hva og slutte...haha... Kjenner til den muskelen, slo ut noe lignende dagen gubben reiste bort for to uker (det var lørdag, au)... Du/dere er hjemme nå i tre-fire mnd til, ikke sant? Og mini er stort sett ok å hanskes med nå?? Jeg har et litt radikalt forslag til deg... Hva med å melde Sindre permitert fra barnehagen et par mnd? Og være litt mindre "oppi" andre små barn en stund? Ja, det er ikke no kult, men han kan trenge smittepause og heles helt... I samme alder ble faktisk brodern og jeg tatt ut av bhg og over til en dagmamma som bare hadde oss to, pga at han var så mye syk... Det hjalp veldig og skulle antakeligvis ha vært gjort før... I barnehagen i Tyskland hadde Kaia "noe" hver fjortende dag om vinteren. Nå har hun vært hjemme i snart tre mnd og hun har ikke vært snørrete en gang. Ikke jeg heller Det er SÅ deilig å være litt frisk!!! Har brukt smertestillende EN gang, for tannsmerter, har ikke brukt nesedråper en eneste gang. Haha, det kan jo være at det er tidenes teiteste forslag haha... Opp til dere... Klemmer ihvertfall på dere! Hopp i kofferten og kom hit du (gubben er borte så vi har plass nå haha), så blir alt så mye bedre... Litt lang tur da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136207082-april-jeg-kapitulerer-klageklageklagesorry-bare-m%C3%A5/#findComment-136207127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. desember 2007 #3 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje ikke så dumt forslag? Vet ikke annet å si, for dere har jammen meg fått gjennomgå... Trøsteklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136207082-april-jeg-kapitulerer-klageklageklagesorry-bare-m%C3%A5/#findComment-136210858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå