Gå til innhold

Vet jeg er gravid.. tok nettop en el test for å se om den viste det samme... slik mange sier..


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Det viste seg at det gjorde den ikke.. tok 2 forskjellige el tester.. begge viste "negativt".. i forhold til at strekene var veldig svake.. slik som eltester blir uansett...

 

Tok deretter Digital graviditetstest..og "GRAVID" kom opp med en gang:) hehe..

 

Så for min del er dette avkreftet! Jeg tror ikke på denne myten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at det kan slå ut på en el når en er gravid,selv hadde jeg aldri stolt på det. For meg er en el en el,den tar jeg når jeg ønsker å vite om jeg har el i nær fremtid eller ei,enn graviditets test,tar jeg for å sjekke om jeg er gravid,så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL tester ( digitale ) har slått ut begge ganger jeg har vært gravid så får meg så funker EL testene som graviditetstester. En annen ting er at jeg aldri har stolt 100% på dem så jeg har tatt graviditetstester i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..okey:) men stoler på mine egne "vitenskapiske" funn... bare tips fra meg.. El tester viser jo en strek uansett.... så er jo ikke til å stole på... dumt å ta gleden på forskudd om man får en såkallt "positiv" el test...

 

ellers lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sussa!

 

Så fint at det ordnet seg med typen igjen! :) Sist jeg så deg skrive noe her hadde du kjærlighetssorg? Gratulerer med etterlengtet spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia.. Det ordner seg ikke med typen igjen nei..hehe...ble slutt mellom oss i januar.. fikk ny type i mars.. vi har vært sammen i 10 mnd..og samboere nesten like lenge...og nå skal vi bli foreldre:)hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja man kan kanksje si d..:) jeg er glad for at det endte slik..han jeg er sammen med nå er godt voksen og veldig moden og klar for oppgaven som pappa.. heldigivis...det var ikke forrige... hva kan man si.. kjærligheten er lunefull?...tror jeg har funnet mannen i mitt liv nå;) tihi

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

En el-test KAN slå ut, men er ingen graviditetstest. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor så mange skal teste med disse testene. Bare bortkastet penger i grunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...