Gå til innhold

Hvor lenge er vendbar sittedel viktig?

Anbefalte innlegg

Snuppa mi er snart 9 maaneder og jeg har TFK Twist. Skiftet til sportsdel for ca 1,5 maaned siden og jeg KJEMPE savner og kunne se og snakke med henne mens jeg triller. Tror hun savner det ogsaa.........Naar kommer hun til og foretrekke og se fremover? Bör jeg skaffe meg en bruktvogn i en overgangsperiode? (Tror ikke mannen min godkjenner flere vogner, men..........). Syns dette bare er saa trist........Dette er 3. og siste barnet mitt saa jeg kan ikke unnskylde meg med at vi kan bruke vogna til neste mann ogsaa.........

Ellers er jeg kjempefornöyd med Twisten, kjempegod og trille og veldig lun med allværstrekket!

Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Tror det er veldig imdividuelt. Datteren min har sittet framovervendt siden hun var 8 mnd og har likt det hele tiden. Men hvis du synes det er et problem så ville jeg ha kjøpt en billig og brukt vogn sånn i overgangsfasen. Du ser jo når hun vil sitte forover, da begynner hun å snu seg!

Her snudde vi først når snuppa var rundt ett år. og hun stortrives med å sitte fremover.

Vi bor i Oslo men det hender en sjelden gang det blåser kraftig her, da snur jeg sittedelen mot meg slik at hun ikke får den kraftige vinden i ansiktet. om 2 mnd. blir hun 2 år så hun begynner å bli såpass stor at det spørs om jeg nå kommer til å gjøre det noe mer.

Men synes det er veldig greit med vogn med vendbar sitedel.

Takk for svar allesammen. Skjönner at dette er veldig individuelt. Jeg begynner og jobbe om 2 uker og saa er det vinter (gaar ikke like mye tur), saa jeg tror jeg/vi bare maa overleve de neste maanedene med og sitte framover.

Men hadde jeg kunne kjöpt vogn paa nytt hadde jeg nok kjöpt meg en med vendbar sittedel (f.eks Bugaboo).

Men man har kanskje blitt altfor kravstor i denne barnevognverden!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...