Gå til innhold

Da kommer jeg til dere jenter:)etter 17 pp.. 5+2 når midnatt kommer.. i min 6 uke med spenning!!


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Kan jo fortelle litt om meg selv.. har prøvd i 17 mnd tilsammen.. (med med to forskjellige samboere.. lang historie.. er sikker på at jeg er sammen med riktig mann nå;) og vi er såååå glade..nok om d)....

 

Var til innvendig ul i februar.. fikk vite at jeg hadde masse cyster på eggstokkene.. skikkelig triste nyheter.. fikk beskjed om at det var stor sjanse for at jeg hadde PCO.. ikke gøy.. sleit med mye vondt..sykluser fra 40-52 dager... så ikke lyst ut..så fikk jeg pergokurer... to enkle og en dobbel... etter den doble tok jeg en blodprøve på dag 21..og fikk vite at jeg hadde fått god eggeløsning.. så jeg ble tatt av pergo igjen..selv om graviditeten uteble... da begynte jeg å gi opp... 3 mnd etter siste kur begynte jeg å få veldig vondt igjen.. fikk ny time til gyn.. og innvendig ul.. denne gangen fikk jeg derimot gode nyheter.. INGEN cyster.. hehe... ble kjempeglad... Problemet var at nå hadde vi bestemt oss for å legge prøvingen på hylla litt..fordi jeg hadde mye vondt..og var veldig sliten.. (mange personlige forhold, jeg er student osv).. Men så.. kom dag 31... og 32.. osv.. dag 39 begynte jeg å lure.. hele underlivet mitt hadde forandret seg.. sex er umulig.. hoven.. kvalm..sliten og trøtt.. og ikke minst veeeldig vondt i puppa! hehe.. så jeg testa... i går..søndag 2 desember.. KLART positiv!!! :D:D regna fort ut eggeløsning utifra syklusen min på 31 dager ca.. og fikk termin 5-6 aug... og at jeg var 5 uker på vei.. så nå er jeg over i min 6 uke..og vet at hjertetr begynner å slå denne uken.. jeg er helt sjokkert..Tok nettop en ny test..en digital test.. "gravid".. sto det.. letta..og 100% sikker nå;)

 

Redd.. glad..forvirra.. "MEG???" ...hehe.. sikkert samme tanker som mange andre har her.. Jeg er lykkelig..og føler meg hel... trodde ikke d var håp..

 

Håper dere tar meg godt imot! og jeg håper at jeg snart kan gå over til 2 tri med flere andre her!

 

Er det noen andre med termin rundt tidlig august?.. vil gjerne ha kontakt med andre på msn... og veldig gøy om noen er fra sør-nord trøndelag!!!

 

 

Stoooor klem! Jeg har fått verdens beste julegave.. og gjett om familien skal få vite d på juleaften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å legge ved at jeg fikk legetime 3 januar.. :) 10 uker på vei da..så er vel normalt det!

 

Bør jeg ringe jordmor i hjemkommunen selv?... Eller skal legen min ta kontakt med jordmor? hører det er stor pågang....

 

Kan jeg bruke en jordmor i en nabokommune?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit Sussa! Deilig at du er her naa, det er vel fortjent. Ha et flott svangerskap naa og kos deg masse, du er supertoeff og gir av deg selv, det er helt enestaaende. Ordner seg for sterke og snille jenter vettu.... God tur videre. Jeg har termin en eller annen gang i juli, faar vite helt endelig naar det er, neste uke. Skal si fra dersom det er opp mot august, noe jeg tror det er faktisk.

 

Har gjort meg litt upopulaer her inne i dag, med aa etterlyse litt mindre problemfokus, mente det fint, men lett aa bli misforstaatt. Jaja, det ordner seg, mye hormoner ute og gaar paa 1. trim, det vet jeg selv alt om. 17 pp er skrekkelig lenge, naa maa du bare nyte og telle gledene. =o)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det vennen! Du er riktig enestående du og! Ikke bry deg om de som sutrer.. jeg er enig i at problemfokus ikke passer så godt inn her.. men er desverre en del av livet det og... Det er vel derfor jeg har holdt meg unna BIM..og det er jeg glad for.. ble bare krangling og stress:) hehe... Men nå kan ingenting ødelegge for oss/meg...SÅ DET SÅ! hehe..

 

Si fra om du vil prate på msn:)

 

stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig en gledelig nyhet,at det har gått bra for deg,endelig.

 

Jeg testet positivt på mandag,og hvis jeg hadde skikkelig mens sist,ja da har jeg termin rundt den 10 august,så du er litt lengre enn meg,men ikke så veldig mye lengre.

 

Du må gjerne sende meg en pm om du ønsker.

 

Håper du får et fint svangerskap og en fin fødselsopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Sussa,

 

Jeg er ikke paa msn, men vi kan jo ha en liten traad her inne da, hvor vi samler en gjeng eller noe....

 

Jeg er serioest uglesett her inne naa, hehe......fordi jeg mener man boer lage samletraader for oemme temaer (evt dempe dette litt og i hvert fall veie ordene sine litt for ikke aa skremme alle som ikke er like herdete som noen av oss andre) men det har IKKE blitt godt mottatt, for aa si det saann..... Jaja, da lar vi den roe seg, og ruger videre.

 

Neeeeeeeeeida, ingen faar oedelegge for noen her, holdt meg selv unna BIM 3-4 mnd i sommer og det var nok lurt. Ble ganske saa hekta i fjor hoest og vinter, og det kunne ta litt av en stund ja... Roligere naa, det blir man jo etterhvert, og erfaringene gjoer jo at man blir enda mer glad naar det gaar godt da. Er VELDIG stor stas aa vaere gravid naa, det er helt sikkert. Kommenterer ikke mer paa traaden fra i gaar, det blir bare vridd paa uansett, som JEG taaler, men vil ikke vaere kilden til braak her unoedvendig, da falt liksom hele hensikten bort.

 

Ha en straalende dag, hvordan har du det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Femina:

 

:) ja vi kan lage oss en tråd vet du.. koslig det! og jeg er enig med deg ang ømme tema..uten å si noe mer om den saken..hehe...

 

Jeg har det ganske bra i dag...bortsett fra at jeg datt kraftig på isen i sted..kjenner det godt i ryggen og magen:S huff.. ble redd ja.. men tror det gkk bra... jeg håper det ihvertfall

 

Sliter mye med mensmerter og kvalme..men det er vel normalt....allerede gått ned 2-3 kg..:S

 

enn du?..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D jaa! Er kjempeglad! Så bra at du har termin i aug og da! koslig d..skal sende deg en pm..og i like måde!

 

Håper du og får ett fint svangerskap! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye.... jeg har i følge legen termin 8. aug... jeg er kjempespent. det var ikke planlagt, men både jeg og mannen min er kjempeglad i barn.. jeg er kjempeforvirra hehe.. skjønner eg ikke noe på den regninga... (5+2) så det må noen lære meg.. jeg skal også til lege i januar... er så spent... jeg er ikke fra trønderlag (nordland her) men mannen min er fra nord-trøndelag om det hjelper hehe... snakker gjerne på msn jeg :) har jo så masse jeg lurer på som jeg ikke vet... :)

 

håper du får et kjempeflott svangerskap.. og gratulerer så kjempemasse fra meg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koslig!!! og så bra at dere vil beholde selv om det ikke var planlagt! Det gjør ikke noe at dere ikke bor i trøndelag:)hehe..gøy å prate uansett....

 

Kan du ikke sende mld privat til meg her på BIM så får du email adressa mi?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...