Gå til innhold

Noen som har blitt spådd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt spådd, der spådommen har stemt???

Bare lurer:)

Gøy å høre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se om det stemmer på meg...ble spådd at jeg blir gravid i april....

Hva med deg??

Skrevet

Jeg skal faa et friskt og fint barn, "alt skal bli lettere denne gangen" hva enn det skal bety, hehe.....og det var antydning til at det ble en gutt....

Saa faar vi se da.

Skrevet

vart spådd at eg ville bli gravid snart,eller så var eg gravid,trudde ikke noe på det, fordi eg hadde ikke planlagt noe barn,vel.... noen dager etter satt eg med positiv test i handa, ganske sjokka,brukte jo beskyttelse og alt...dette er en stund siden,nå skal eg viss blir gravid i desember denne gangen veldig planlagt...så vi får se om det stemmer denne gangen også:) håper det:)

Skrevet

Jeg har blitt spådd flere ganger og det har som oftes stemt,små ting som ikke helt har falt på plass,men de er jo ikke mer enn mennesker de heller.

Skrevet

Såpass, ble faktisk spådd inne på forumet her at jeg skulle få to gutter på engang nå, eller rett etter hverandre..

Ble litt nervøs igrunn..hehe..

4 + 4

Skrevet

ble spåd i høst at jeg skulle bli gravid i november. Positiv test i går, jippi. tok en dyrere test fra CB i dag og den var like positiv.

Skrevet

jeg ble spådd...å for noe møkk må jeg bare si....grundig feil der gitt..

Jeg var så redd for at noe galt skulle hende igjen,barnet skulle dø eller at graviditeten ikke skulle gå bra av en eller annen grunn..spurt om hvilket kjønn...

Å da fikk jeg, du vil plages med bekkenet å litt kvalm, det blir gutt å graviditeten vil gå bra..

Ingenting av dette stemmer...

Graviditeten gikk absolutt ikke bra, motte avslutte svangerskapet.

Det var jente, og hadde ikke problemer med bekkenet eller noe som helst.

Så svada på de ja:)

Skrevet

Jeg ble spådd graviditet i oktober med ei lita tulle:-)Er gravid i uke 11 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...