Gå til innhold

skal på ul den 11 desember


mollapus

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har time hos legen min og skal ta ul for å se hvor langt jeg er på vei.

 

Har 2 valg.. he he.. enten så er jeg i uke 8 no,, eller i uke 10.

 

Så når jeg har time der så blir det enten uke 9 eller 11.. Hva kan kan se på ul da? Regner med det er utvendig.. siden dette er på legekontoret..

 

er så spendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal også på ul den 11 des :)

på ul da kan du se et hjerte som slår og du kan se at det er et lite foster inni der med hode, og formen til et menneske... hehe beklager at jeg er dårlig til å forklare :P

 

ønsker deg lykke til :) det er så koselig å se.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også på UL 11 des! gleder meg maks, samme gjør samboern:) da er jeg akuratt 12 uker! syntes tiden går så trått! men siste uka har flydd av sted! skal på sykehuset, så tror jeg får innvendig ul

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i dag, jeg er 7 + 6. Den var innvendig, en stav man setter inn vaginalt og det kommer påå på skjermen. Vi fikk se en liten svart flekk, og se at hjertet slo. Det er for tidlig å se at det ligner et barn enda.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var der i uke 10+5 og det var noe mer å se enn en klump, så alt kommer ann på hvor mange uker du.. 8 eller 10 er stor forskjell tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Ja regner med det skjer mye på noen uker hos fosteret.. Så det var flott at det var flere som svarte.. Er så spendt.. hihi..

 

Lykke til dere som også skal på ul den dagen :) Kanskje vi kan gi en liten rapport her etterpå?

 

Jeg har en sønn på 3.5 år.. Men sist jeg var på Ul da med han så var jeg 18 uker.. Og fikk se at han sugde på tåen sin.. he he.. Det var utrolig morsomt.. Såg det så tydelig.. Og personalet på sykehuset var så glad for å se det.. For det var ikke så ofte de såg sa hun.. Også såg vi at han slapp og vi såg at han sparket..Både på ul og på magen.. he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...