Gå til innhold

når legger dere babyene for natten??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer veldig. I 24 tiden har det vært i det siste, men det er helt tilfeldig. Hun sover så mye om dagen at jeg vil ikke legge henne mens hun er våken. Nå ligger hun i vippestolen sin (sånn som kan legges helt ned) og sover, så nå lurer jeg på å legge henne inn i sengen. Kjenner at jeg ikke blir sein i seng selv i dag, så det passer egentlig bra :o)

Du da?

Annonse

Jeg fulgte faktisk rrr sitt råd, og startet med å legge henne i 20 tiden fra uke 4 :-) og det funker som bare det! Nå er hun i seng, litt tidligere i dag siden vi har vært på besøk og hun er ganske sliten... Nå har jeg tid til meg og huset... vel kanskje jeg egentlig burde hatt henne oppe lengre, hehe :-)

Jeg pleier å legge gutten min på 9 uker kl 21.30 hver dag, litt tidligere dersom han er veldig trett.

Da sover han til alt mellom 04.00 og 06.00, så får han mat og sover i 2-3 timer til.

Jenta vår på snart 9 uker har litt ulike leggetider. Av og til sovner hun kl 10, andre kvelder ligger hun våken til kl 4... Men som regel sovner hun rundt kl 01. Hun sover mye på dagen, og det er som regel om kvelden hun er mest våken. Vi egger henne dermed ikke før hun begynner å bli trett, og det er som regel rundt kl 24. Av og til sovner hun med det samme, men ofte ligger hun våken en stund og sovner som regel ved puppen til slutt.

Vi har prøvd å lage leggerutiner ved å korte ned leggetiden med 1 time og gangen, men da gjorde vi det bare verre. Hun skrek mye på kvelden og det gikk ut over resten av natten også. HS sier at rundt 3 mnder begynner de som oftest å legger seg tidligere, og først da kan vi begynne å lage faste leggerutniner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...