Gå til innhold

flere som fryser mye??


kyra venter småtroll..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hele tiden!!!! Går med teppe rundt meg hele tiden hjemme, og når jeg skal legge meg må jeg ha på morgenkåpe under dynen...... Blir gal snart. Gleder meg nesten til den perioden hvor man blir svett for ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Særlig på kvelden. Sitter i sofaen under et teppe nesten hele kvelden :) Stakkars sambo er forvist til en egen del av sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. det er så kaldt. får ikke sove om natta. mannen synes det er så varmt når jeg ligger inntil han, men jeg fryser ihel snart! bruker vinterdyne, ullpledd og varmeflaske. hva er grunnen til dette da? innmari slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hormoner kanskje??? :) Ville iallefall gjettet på det! For jeg holdt på å bli tullete en stund her, satt med ullklær og pledd og fyrte i ovnen så d smalt. Men nå har jeg blitt litt bedre (11+2) og fryser bare i perioder som går over.. Så heng på jenter, det vil nok bli bedre!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dette som er så bra med Barn i magen forumet...man skjønner at man ikke er alene om alt det rare som skjer i kroppen. Jeg pleier å være veldig varm, men nå etter jeg ble gravid er jeg skikkelig kald hele tiden. Jeg går konstant med tøfler og ulljakke når jeg er inne. Også hakker jeg tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen godt det ikke bare er meg...huff..er ikke noe godt.har kvalmen i tillegg så det føles nesten ut som at jeg har spysjuka med feber av og til... : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Har faktisk ikke skjønt at det er et symptom før du stilte spm.... har tre gensere på meg og ullabber og fyrer på i peisen. Men jeg har sluppet unna andre symptomer så langt, så skal vel være fornøyd :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her står alle ovner på fullt, pluss fyring i peisen....... ikke nok med det..... fullt opp med ull og fleece. 'Har trumfet gjennom en varmepumpe nå, venter på den hver dag=) det skal bli deilig!!!!

rart at en skal fryse slik. gjorde ikke det i første svanger, kanskje fordi det var sommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRYYYYSER!!! Står over ovnen og hutrer. Samtlige andre familiemedlemmer svetter, men jeg går omtrent med bobledress inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fryser meg omtrent ihjel... Samboer har fyrt i peisen de siste dagene men jeg må fremdeles ha pledd over meg i stolen! Og på natta har jeg to dyner... Var akkurat på samme måten da jeg var gravid med førstemann. Samboer satt inne i t-skjorte og jeg i høyhalsa ullgenser, varme tøfler på føttene og pledd over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en frysepinne til vanlig også, men nå er det helt ekstremt. Det er full fyr i peisen her, toåringen løper rundt i t-skjorte, og jeg sitter innpakket i teppe her og hutrer :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...