Gå til innhold

er barna deres mye våkne på dagtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hun sover stort sett hele dagen, og hun sover godt også!! Jeg kan dra henne med meg i butikken, ut og inn av bil og vogn og det hele uten at hun våkner.

Hun har spesielt en periode på dagen hun sover tungt. Det er vel mellom 12 og 15 omtrent. Da klarer jeg ikke vekke henne om jeg prøver. Hun bare himler med øynene og sover videre. Hehe...

Godt sovehjerte :o)

Nei.....jenta mi er akkurat som Renate 77. Hun sover mye på dagtid, og er våken på kvelden. I dag var jeg på barselstreff fra 13-15.....og hun våknet ikke så hun fikk se de andre babyene engang. Og da hadde hun sovet fra klokka 12. Våknet ikke før klokka var 15.30. Godt sovehjerte her også......for det var en god del bråk!! :-)

Gullet er utrolig masse våken.. Skal ta det opp på helse stasjonen i morgen, for er usikker på om det er normalt.. Vi står opp rundt 0900 da har han sovet siden 0100 ca. Han har seg så en liten blund fra 10-11 (ca) også er han våken til 17 tida ca. Har bare sånne små blunder hvis han spiser, men våkner med en gang etterpå.. Fra 17-18 har han seg en liten blund og leggr seg 2400-0100 (varierer litt). så som dere skjønner så sover han utrolig lite...

Ingenting tyder på at det er noe som plager han, han har egentlig vært sånn siden 2 ukers alderen, han blir 9 uker på fredag:)

Her soves det ganske godt hele formiddagen, med noen våkne øyeblikk innimellom :-) Jeg syns hun sov mye, men de andre over her har visst det samme. Hun sovner igjen rundt 20.00 på kvelden og sover til 08.00 på morran avbrutt av amming hver tredje time cirka.

Annonse

Gutten min på 6 uker sover bare hvis jeg er ute og triller eller kjører bil på dagtid. Han våkner i det vi kommer hjem uansett. Noen dager sover han 1/2-time mellom kl 09 om morgenen til pappa kommer hjem fra jobb kl 16.30. Hvis vi er heldige tar han seg en liten blund på 1/2 før jeg må amme han i søvn rundt kl 22. Han sovner aldri av seg selv i sengen eller i vognen. Begynner å bli litt sliten av det, skal på 6 ukers kontroll i dag, så håper jeg kan få noen råd av HS. Han blir nemlig ganske så grinete utover kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...