Gå til innhold

Bytte jordmor?

betty75

Anbefalte innlegg

Vi er i uke 11 og går til kontroll på sykehuset. Har vært hos lege for 2 uker siden som gikk greit, men var litt spent på jordmor da jeg synes leger er lite personlige. Var hos første besøk hos jordmor i dag og det gikk for så vidt greit, men reagerte på enkelte ting hun sa. Da jeg fortalte henne at vi ventet tvillinger, svarte hun at: "Ja, det er godt man ikke vet hva man går til". Hva er det for respons?

Jeg har hatt 2 tidlige ultralydundersøkeler på Volvat da vi har vært til utredning der+ en på sykehuset vårt. Hun mente det ikke alltid var så bra å få vite at det var tvillinger så tidlig da en del går "til grunne" før den vanlige UL i uke 16-17. Synes også dette var unødvendig å si! Vi har prøvd lenge og er fullt klar over at ingenting er sikkert, men litt støtte og omtanke hadde vært fint. Man er jo litt ekstra hårsår nå og, men tror jeg skal be om en annen jordmor neste gang.

Fortsetter under...

Hei!

Huff, slike utsagn trenger ikke profesjonelle folk å komme med i det hele tatt. Dette er uprofesjonellt spørr du meg.Du kan bare bytte jordmor hvis du vil. Det er det du som bestemmer. Jeg gikk også på sykehuset til kontroll både til jordmor og lege. Hadde forskjellige fra hver gang jeg. Det var stor forskjell på hvordan jordmødrene var. Det er din kropp og du bestemmer. Bare nevne hvorfor du vil bytte. De har godt av å høre hvor uprofesjonelle noen av disse er.

Lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...