Gå til innhold

Flere som er lei av å gå gravid??


ida<3adrian<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er lei jeg! Men det har jeg i og for seg vært nesten siden starten.

 

Som sagt før her kan det være mange grunner til at folk sliter i svangerskapet. Ser det som en selvfølge at de som har slitt med fysiske plager i flere måneder er lei!!! Hvorfor skulle man ikke være det?

 

Jeg for min del har slitt med depresjoner helt siden begynnelsen. Var forberedt på bekkenløsning, vondt i bena og ryggen og alle mulige andre plager, men det at jeg skulle bli deprimert bare ved å tenke på at jeg er gravid var jeg ikke forberedt på. Spesielt ikke siden dette barnet er veldig ønsket, og jeg gleder meg masse til å bli mamma!!!

Føler at alle jeg kjenner som har vært gravide sier det var en helt vidunderlig tid, og gikk i en lykkerus. Da er det jo ganske enkelt å si at man skal nyte graviditeten. Ikke fult så enkelt når man ligger og griner.

 

Dere som mener man skal nyte graviditeten til siste slutt:

Vær glade for at dere føler det sånn!!! og ikke døm de som ikke har hatt det så greit, og helst skulle hatt det overstått for lenge siden. Ingen kan påvirke slike følelser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei jeg! Men det har jeg i og for seg vært nesten siden starten.

 

Som sagt før her kan det være mange grunner til at folk sliter i svangerskapet. Ser det som en selvfølge at de som har slitt med fysiske plager i flere måneder er lei!!! Hvorfor skulle man ikke være det?

 

Jeg for min del har slitt med depresjoner helt siden begynnelsen. Var forberedt på bekkenløsning, vondt i bena og ryggen og alle mulige andre plager, men det at jeg skulle bli deprimert bare ved å tenke på at jeg er gravid var jeg ikke forberedt på. Spesielt ikke siden dette barnet er veldig ønsket, og jeg gleder meg masse til å bli mamma!!!

Føler at alle jeg kjenner som har vært gravide sier det var en helt vidunderlig tid, og gikk i en lykkerus. Da er det jo ganske enkelt å si at man skal nyte graviditeten. Ikke fult så enkelt når man ligger og griner.

 

Dere som mener man skal nyte graviditeten til siste slutt:

Vær glade for at dere føler det sånn!!! og ikke døm de som ikke har hatt det så greit, og helst skulle hatt det overstått for lenge siden. Ingen kan påvirke slike følelser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å bli litt lei! Er førstegangsfødende, så det er så mye jeg er spent på, da blir tia litt lang iblant!

Men, biter tenna sammen og holder ut litt til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være litt lei, for all del!

 

Men tror meg, babyene har det så mye bedre inne i magene deres enn utenfor. Vårt lille nurk kom i uke 30 + 3 og ja, det er fantastisk at han har kommet, men det er ikke så morsomt å ha vært på sykehus i snart en måned. Nå håper vi bare at han skal vokse nok og lære seg å spise på egen hånd så vi kanskje får ham hjem til jul! :)

 

Ta godt vare på bebisene i magene (og dere selv!) og knip igjen til over jul i hvert fall! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...