Gå til innhold

Flere som er lei av å gå gravid??


ida<3adrian<3

Anbefalte innlegg

Er begynt å bli rimelig lei nå, har bare lyst og få han ut, og opp i armene mine:)

 

Er det flere som er lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sefølgelig nyte e de..:) men de er ikke alle som klarer og nyte de like godt som andre... De er nå helt normalt og vere lei når man har gått 34 uker gravid da... E syns i hvertfall de skal bli deilig å få han ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uka e ingenting.. Normalt å gå 40 uka sjø.

men du visst kanskje itj d når du vart gravid???

Å bynn å klag i uke 34 e litt barsli..

Ganske egoistisk tanke å vil ha'n ut no for at du e lei. TÆNK på ungen, den har best av å vær inni dæ længst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg da!! Du kalla ikke meg egoistisk... DU treng ikke å dømme personer pga de inlegge da... Du veit ingenting om meg, og hvordan mitt svangerskap har vert.... så dette her er ganske unødvendig av deg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlighet så tåpelig svar.... det kan være mange grunner til at folk kan være lei av å gå gravid.... som feks... diverse svangeskapsplager, kommer ikke inn i noe klær, søvnproblemer, tungt og uvant, savner å kunne springe på mølla, trene mage feks.... småe ting som man tar for gitt blir plutselig vanskelig når man har den lille i magen:)

 

Jeg forstår deg godt jeg, jeg er sikkelig lei og savner å ha kroppen min for meg selv! MEN når det er sagt så håper jeg min lille blir i magen til termin, best sånn:)

 

Men det er lov å være lei:)

 

Det er ikke alltid så roserødt å gå gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ka trud dokker da??? At dokker itj skul legg på dokker, garantert ikke få bekkenløsning? Ingen klær som passe? Ingen hemorida? Ikke kvalm? ikke sopp? Ikke tungt? hallo, våkne.. Dokker e itj dæm enestan som har gåd gravid her i verden. Slutt å klag.

 

SYTPAVA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov og være lei.... Jeg har dager jeg er drit lei og utålmodig for å bli kjent med den lille der inne... Jovist kan man klage, alle føler dette forskjellig... Joda vi viste om alle plagen og hvordan det kunne bli, men ønske om et barn er større...... Men selv om vi ikke elsker å gå gravid, så kan vi faktisk ønske oss barn.......

 

Synes denne personen over her er umoden og tåpelig som ikke vil prøve forstå andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ant å være så frekk som deg anonym...du burde skjemmes. Skulle hatt deg en ørefik for de svarene dine. Du er barnslig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert av sånne svar som første anonym skriver. Det er ikke egoistisk og barnslig å være lei av å gå gravid. Det er ingen her som påstår at hvis de kunne velge ville de tatt ut ungen før termin. Alle skjønner jo at det ikke er bra for ungen! Men det er jo lov å være lei, selv om man er forberedt på plager under svangerskapet. Syns ærlig talt at man skal ha lov å klage litt, selv om man visste hva man gikk til.

 

Personlig så syns jeg det er noe dritt nå fordi jeg ikke klarer å ta på meg skoa en gang uten å få skikkelig vondt i magen, så samboer må hjelpe meg hver gang, hvis ikke bruker jeg fem-ti minutter. Er lei av å nesten ikke få plass i dusjen (føles i alle fall sånn), lei av å ikke kunne sove på magen (for da sover jeg best), lei av at alle bukser føles litt rare, av å få vondt i ryggen hvis jeg sitter for lenge av gangen, av halsbrann, hemoroider, null sexlyst, oppblåst i ansiktet, tunge pupper, og er så lei av å ikke få sove! Og hvis du syns jeg er egoitisk og barnslig, anonym, så kan du godt mene det, men da mener jeg at du er en sneversynt person som bare er ute etter å rakke ned på andre fordi du er humørsyk eller bare tror du er bedre enn andre folk!

 

*irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mødre som er lei

 

Selvfølgelig er det lov å være lei. Jeg er faktisk enda mere lei av nordlendinger som prater om hvor sære vi er på østlandet som ikke tåler kulde osv......hvis det er så bra i nord hvorfor kan dere ikke bare blir der å slutte med nedlatende tone mot andre som ikke gir inntrykk av at det er om å gjøre å være tøffeste jenta i gata. Nå er jeg sikkert helt usaklig, men etter nordlening anonym sine uttalser klarte jeg ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU ANONYM!! Du e ikke riktig god..fordi om du er en jævla raring så e vi andre ikke det...kan man ikke vær lei av å gå gravid i uke 34?? syns ikke det e rart i det hele tatt.om man har problema elr ikke så e det fakrisk tungt både fysiskt og psykiskt, selvfølgerlig glede vi oss masse.det har ingenting med det å gjør! æ treng ikke å svar dæ i det hele tatt,men blir provosert og ska prøv å få den lille hjernen din te å forstå..stakkars dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske utålmodig jeg også! Har riktignok syv uker igjen, men fikk vite at jeg var gravid så tidlig denne gangen, og föler jeg har värt det en evighet!!! Gleder meg sånn til å hilse på den lille!

Tror storesöster synes han har värt lenge der inne også, hun venter og venter og skulle vel önske han kom i dag:-)

 

Selvfölgelig kan man bli lei av å gå gravid! Sövnlöse netter, hormonsvingninger, div. vondter og savnet etter babyen er mine grunner for å 'väre lei'.

 

Men kommer til å savne magen og det å väre gravid når han endelig er her:-) Rart det der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også lei. Har 2 gutter i maven som ligger foran en enling i vekt. så nå er det tungt. Har fått hoste og det gjør utrolig vondt i bekken og i maven hver gang jeg hoster.

Er i uke 33, så uansett er det ikke lenge igjen.

Vondt og veldig veldig tungt å snu seg i sengen.

Blir ikke mye søvn heller. Har null overskudd og håper tiden vil fly av sted..........

Lykke til med deg også ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Nei, er ikke lei! Er 35 uker, så nå nærmer det seg=)

 

Denne tida er så spesiell, så jeg prøver å nyte den til tross for at det er dritt-tungt. Står i fare for å føde for tidlig, så jeg bare krysser fingrene for at bebisen holder seg der inne ei stund til - selv om det er slitsomt å være kropp.

 

Vi har prøvd så lenge å bli gravide at jeg kan virkelig ikke klage nå som min største drøm har gått i oppfyllelse. Men vi er alle forskjellige, og det må da være lov til å lufte litt frustrasjon her inne....uten at det skal bli så mye drama?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei, du har jo kommet langt! Selv har jeg ikke lenge igjen, men har vært klar siden uke 34 :-) Må le litt for meg selv..hihi.. her er så masse hormoner i sving! Du må ikke ta ting som blir skrevet her personlig!! Snart har vi våre babyer i armene :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA! nå er det ikke gøy lenger... men, men... det går jo fort til det er over nå, men som flere her sier, nå gjør det vondt i bekken, det er vanskelig å snu seg i sengen, og i tillegg er jeg blitt forkjølet.

 

Men, det fine med å være så lei av å være gravid som jeg er nå er at den store skrekken min for å føde er helt borte nå! Jeg har gruet for fødselen siden jeg oppdaget at jeg var gravid, men nå ser jeg bare fram til å være ferdig med det! Det er kanskje derfor vi går såpass lenge gravid? Fødselsangsten min forsvant i alle fall omtrent over natta (kanskje kommer den igjen når jeg kommer enda nærmere, men bank i bordet - håper ikke det)

 

Jeg innser jo at det er best for klumpen å få være inni der så lenge som mulig, og det er jo ingenting som tyder på at han er like klar for å komme ut som jeg er for å få han ut, så vi satser på at han ligger trygt til over nyttår i alle fall (termin 11. januar) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt lei jeg også, må jeg innrømme. Spesielt nå når jeg ikke får sove om kveldene lenger. Vet jo at det ikke blir bedre med sammenhengende søvn etter at tulla blir født, men det er noe annet enn å KUNNE sove lenge, men ende opp med å ligge og snu på seg i flere timer før søvnen kommer...

Sliten av kynnere, av å ikke kunne bruke kroppen min normalt, av vondt bekken og sliten rygg, og utålmodig på å få ut jenta i magen. Jeg vet jo at hun har det best der hun er akkurat nå, så det er ikke en helt reell utålmodighet; jeg vil egentlig at hun skal være der et par uker til i alle fall! Men allikevel...

 

Og til deg, anonym, som bare nyter livet: Good for you, men la oss andre få lov til å klage litt forsiktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at noen skriver dette. Har tenkt en del på det selv. Og til deg anonym, så forstår jeg veldig godt at han har det best av å være der i noen uker til. Men det er ikke det det dreier seg om! Var på kontroll hos JM i dag og hun sa at hun godt forsto at jeg var sliten og synes det var blitt et langt svangerskap, i og med at jeg har hatt bekkenløsning siden uke 12 og har siden uke 26 gått til kontroll 2 ganger i uken + ekstrakontroller på sykehuset hver 10 -14 dag + sykehusinnleggelse pga BT og redsel for SF. Så hvis helsepersonalet kan forstå at man kan bli lei, hvorfor kan ikke du klare å forstå det. Når de fortalte meg at han kansje måtte ut i uke 30, så synes jeg også det var sjikkelig vondt og håpet alt jeg kunne selv om jeg var sååå syk og sliten at han kunne bli der lengre! Men jeg gidder ikke å gå å ha dårlig samvittighet for at jeg er lei!

Innleggene dine viser bare at du mangler empati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe idasophie du visste vel ikke du skulle utløse en sånn storm av hormoner da du skrev dette lille innlegget? Hehe jeg synes det var veldig artig å lese alle svarene du fikk. Jeg er ikke lei selv, men har fullstendig 100% forståelse for dem som er det, etter at det har begynt å bli tungt og ikke bare kos med den lille krabaten i magen :) Egentlig er jeg misunnelig på alle dere som er skikkelig leie nå, for grunnen til at jeg ikke er lei selv er nok mye fordi jeg er så skremt av tanken på at jeg snart har ansvaret for et nydelig lite menneske. Og så må jeg i tillegg passe på denne lille krabaten hver dag så den ikke blir lei seg for sånne overhøvlinger som anonym kom med til deg her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi er forskjellige...

 

Jeg er lei av den store magen som bare er i veien. Begynner å bli vanskelig med å få på sokker, og skoa begynner å bli trange. Finklær kan jeg bare glemme til jul. Blir i hvert fall ikke så fint som jeg vil.

Halsbrannen er jeg møkklei. Det svir og brenner hele dagen og natten.

 

Men; jeg kommer til å savne sparkene (selv om de er litt ubehagelige nå av og til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...