Gå til innhold

Julibarn i Kristiansund og omegn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin ca. 25. juli. Hadde vært kjekt om noen i nærheten skal føde rundt den tida.Skriv da vel!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor "i omegn", en time i fra. Har foreløpig termin 7. juli. Er fortsatt "hemmelig gravid" så jeg er pyse og underskriver med anonym... Er du fra by'n?

Skrevet

Bor også i nærheten.Har termin 29.juli. Er det juni eller juli de bruker å stenge? Kan bare ikke tenke meg å reise til Molde.

Skrevet

Oiii, jeg tenkte å føde i Molde. Noe galt med fødeavdelingen der? Kristiansund er jo også nært....

Skrevet

Ja jeg kommer fra Kristiansund, men vi flytter til Averøya 10.januar. Når har du tenkt å fortelle det da? Har fortalt det til de nærmeste, men venter litt med å gjøre det offisiellt. Koselig å høre fra folk i samme situasjon her i nærheten.:-)

Skrevet

Håper jeg også får føde i Kristiansund. Vil heller ikke til Molde. Ikke at det er noe galt med Molde sykehus, men vil bare ikke dit. Er tryggest i kjente omgivelser.

Skrevet

Sikkert ikke noe galt med Molde.Bare veldig langt unna meg.

Skrevet

Vet de stengte ca 20. juli i fjor i Kr.sund. Håper å få før det! jeg som har termin 7. Har fått ultralydtime tidlig feb, husker ikke datoen. De andre barna fikk høre det forrige helg, gjett om det ble jubel! Nå må jeg bare manne meg opp til foreldrene mine... Dette blir barn nr 4, 8 år siden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...