Gå til innhold

19år og gravid, noen flere?=)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 4 uker på vei, fant det ut 2. desember, kjempeglad. noen flere rundt samme alder som venter nr. 1?

håper det lille frøet holder taket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg er 19 år.. er 7 uker på vei..

Skrevet

så koselig, gratulere :-) hvor i verden bor du da? Bor i Oslo vi, iallfall ett år til..

Skrevet

Hei hei. jeg er også 19 år. 27 uker på vei. bor i asker..

Skrevet

Er 19 jeg og, er 15+1 i dag :)

Bor i Oslo

Skrevet

19 år og vente min 1 barn i april :D.. er gift med typen som jeg har vart sammens med i over 2 år og vi gleda oss ;)...

ellers korsen er formen ?

Skrevet

Jeg er 19 år og 25+5 i dag:) jeg og samboer bor i Haugesund.

Skrevet

er 19 år bor i tr.heim sammen m min samboer, er i dag 19+2. har en sønn fra før av:)

Skrevet

Jeg er 20 år. Var på UL i dag, og vi skal få en gutt i april:) Er så glad for at alt stod bra til med lille-gutten=)

Skrevet

så utrolig koselig at vi er så mange :-)

gratulere alle andre også ... :) noen som har tenkt på navn allerede da(utenom de som er langt på vei da, som sikkert har tenkt litt ;))?

Skrevet

hei, jeg bor litt utenfor ålesund:) ja jeg har tenkt på andrine til jente men ikke tenkt noe særli på gutt enna.. du da?

Skrevet

Heisann, 19 år her å venter min første, fant det ut om torsdag som var, (29/11) =D

klem

Skrevet

Jeg er 17, blir 18 i februar :P

Har termin 12.januar og er 34 + 5 idag :P

Skrevet

Hei:) jeg er 20 år og venter mitt første barn i juni/juli 08:D er altså 10 uker på vei:) fredag skal jeg og min samboer(som også gleder seg veldi) på førstegangssamtale med legen:) gleder oss kjempemye!!!

Skrevet

hei er 20 å gravid med nr 1. vi er fra bergen, og venter i mai. er 18 ++ neste uke skal vi på ultralyd! vi har tenkt litt på navn: Isac, Philip, Markus, Jacob, Sofia, Isabella, er så mange men liker best Isac, Jacob og Sofia

Skrevet

Heisann..Jeg er 19 år og i uke 37=) Vi venter en liten høvding..

Skrevet

heij jeg er 20 år åg er 4 uker på vei.. nr 1 :P bor i sandnes

Skrevet

Hei Spire i magen til juli08.

Ja vi vi har tenkt litt. jente er vanskligst, men til gutt har vi bare to alternativer, enten Liam eller Lukas :)

av jentenavn liker vi Maria, Leah, Emilie, Haley, Sienna, Ada, Iris :-)

så det gjenstår bare å finne ut kjønn, så se den lille..

gutt blir nok ganske enkelt ;)

Skrevet

Heisann;) Jeg er 19 og har termin den 6 mars:) venter ei lita jente;)

Jeg har ei datter fra før, og jeg bor litt uttafor ålesund:)

Skrevet

Hei:o) jeg er 18 år og er i uke 33 med tvillinger:) vi venter både gutt og jente, di små skal hete jenny og nicklas.

vi gleder oss masse til di nydelige kommer=)

*Lykke til allle sammen*

Skrevet

så spennende, og så nydelige navn :D

gratulerer, og masse lykke til :)

Skrevet

Jeg er 19 år og gravid. Fant det ut 2 desember jeg også. Skal til legen 14 for å skjekke litt mer.

Flere her som er redd for å bli "hengt" ut i vennegjengen?

Jeg har en kjæreste som er "redd" for å si det til kamerater.

Jeg vet selv at ingen ting er finere i verden enn å få en liten. Han gleder seg veldig sier han, men jeg er usikker. Hva tror dere?

Skrevet

Har tenkt på navn også :) Adele Johanne, som er begge navnene til bestemødrene til samboeren min og meg. og amadeus om det blir gutt. Hva syntes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...