Gå til innhold

dumt spm. men er blodprøve vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

a la bcg og stivkrampe liksom? har ikke sprøyteskrekk men har vonde mindre fra blodprøve når jeg var 6 år... heheheh... jeg har ikke sprøyteskrekk altså, men er så lenge siden jeg har gjort det..

gleder meg kjempemye til første legetime, men jeg gruer meg til GU og alle slags prøver.

thanks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vondt, kan være ubehagelig... Spørs litt hvordan man treffer blodåren. Er man flink til å stikke merkes det ikke engang:-)

Så er det veldig fort gjort å fylle opp de rørene som trengs.

Du har nok vært bort i verre ting før;-)

Lykke til

Hilsen legesekretær

Skrevet

Har du tydelige blodårer på innsiden av albuen?

Skrevet

Er ikke bestandig de blodårene som syns er de beste å stikke i. Helsesekretærene er godt trent i å kjenne hvilken blodåre som er best å stikke i, så det skal i utgangspunktet ikke være vondt. Syns ikke du bør grue deg for dette!

Skrevet

takk for svar :) hehe ja jeg har nok det..

ja, jeg har egentlig veldig tydelige blodårer.. så skal gå greit

Skrevet

hehe nei jeg gruer meg ikke så masse, jeg bare lurte på hvordan det føles.. gruer meg nok mer til gu ja

Skrevet

Da går det nok greit:-) Du er veldig heldig som har tydelige blodårer...jeg har noen små rakkere som det er umulig å få fatt på når jeg skal ta blodprøve. Så jeg har blitt ganske vant til å bli stukket mye, men jeg synes ikke det er spesiellt vondt. Det går veldig fort over. Pust og slapp av, og plutselig så er det over.

Jeg regner med at de blodprøvene du husker fra da du gikk på skolen var vaksiner. Det kjennes helt annerledes ut synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...