tre_prinsesser Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Finnes det noen butikker i Oslo sentrum som selger sånne "verdens beste" produkter o.l? Og finnes det andre bra hobbybutikker i Oslo sentrum enn Panduro? Noen som vet?
tre_prinsesser Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2007 må bare dytte litt og se om noen kan/gidder å svare på denne idag
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Vet at du får kjøpt verdens beste pappa kopp på verdensbestepappa.no, utover det er vel (faktisk) bokforretninger stedet. Eller leketøysforretninger. Hobby i Oslo aner jeg ikke lengre.
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Kan ikke svare på om det finnes slike butikker i Oslo, men vet de har en del sånne "verdens beste pappa" ting på nettsiden; www.verdensbestepappa.no Synes retroskjorten med påskriften "My boys can swim" var tøff... -Og et verdens beste pappa forkle havner under vårt juletre ihvertfall...
tre_prinsesser Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Okei, takk for det! Da får jeg bestille på internett. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Ja, verdensbestepappa.no er jo et pappaforum der de har mye. Min mann har en t-skjorte som er veldig fin derfra i grønt med gulaktige kanter.
leiv Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Er jo noen år forsinket, men kanskje andre har nytte av det.Noen fine kopper med verdens beste pappa her: http://www.nfoto.no/kopp_verdens_beste_pappa/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå