to-em Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg blir snart gal av den vonde smaken imunn. Metallisk smak kalles det vel. Den er helt forferdelig. Føler at den blir enda sterkere de periodene jeg er veldig kvalm. Flere som har denne smaken. Gode råd for å få den vekk?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Tror du må leve med det,selv pusser jeg tenner veldig ofte,slik at jeg får tannkremsmak i munnen,men det kommer jo igjen etter en stund. Tror ikke at en kan få det helt bort,hvis noen har råd om det,så vil jeg også gjerne vite det
mollapus Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Heisann! Jeg har det samme.. Var mye verre i begynnelsen.. Men jeg har kjøpt meg sånn B12 på apoteket.. munnskyld.. koster endel.. 149 kr flasken (mener jeg d var) Skyller morgen og kveld.. Og no føler jeg meg mye bedre
Glederseg:) Har født!! Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 sprøtt at dere nevner det,trodde det bare var meg jeg...hehe..det var helt forferdelig men det har gått over for meg..er nå 7+5..jeg gikk på jern tabletter og multivitaminer så legen sa hun trodde det var pga jerntablettene..jeg sluttet med de for jeg hadde ikke mer behov for det..men det var oxo pga kvalmen tror jeg..uke 6 var den verste for både kvalmen og den smaken i munn..det går over av seg selv tror jeg eller det kan være om dere går på sånne tabletter..gikk over for meg ihvertfall håper det gjør det for dere snart oxo:) varm havregrøt på kvelden hjelper mot alt for meg:) klem klem
2 fine små Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg smaaknasker kjeks og spiser noen drops som er basert paa ingefaer, det hjelper baade mot smak og kvalme begge deler. Tror ingefaerte gjoer samme susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå