Expat Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hva er den mest lavtekniske måten å gjøre dette på uten å få senebetennelse? Jeg har nå forsøkt med håndvisp og hurtigmikser (sånn smoothiemaker), det gikk begge veldig dårlig. Noen andre måter?
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Skikkelige visper/vispemaskin. Nytter ikke med de som bare er kniv blad. Må være visper.
Expat Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 KAN stavmikser virke? Må jeg investere?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Må vispes, som sagt over. Men har du bitte litt salt i går det raskere.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Har du ikke visp på stavmikseren din da? Det fulgte med min. Kan jo vere veldig praktisk å ha en håndmikser, sånn med to visper på til rører og kaker.
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Stavmikser er en sånn liten som man kanm knuse ting med direkte i gryta? Nei, det virker ikke, Ingenting med knivblader vil fungere.
Expat Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Å fillern. Da blir det ikke brød før lønning (lavkarbo serru...) takk for hjelpa, da slutter jeg å prøve...
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25186&cid=5648 Den i midten på bildet er en visp. Men det mest vanlige er vel en maskin med 2 visper på som går i bollen. Er mange rimelige sånne. Du kan vispe for hånd men det er tungt og tar lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå