Gå til innhold

dere som har barn fra før....


Sigyn - 2barnsmor :)

Anbefalte innlegg

har dere fått antydning til mage denne gangen??

jeg synes buksene er blitt trange allerede og jeg er bare 6uker nå.... hadde jo tenkt å sjule dette for venner og kjennte til over jul, men det går jo ikke hvis det skal fortsette slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begge de to andre gangene også blitt ganske fort oppblåst,det er jo ikke fordi fosteret tar stor plass,eller livmoren,enn blir oppblåst. Har blitt det fortere for hver gang og jeg kjenner nå at jeg er det nå også,men går fortsatt i de samme klærne,men tror ikke at jeg greire det til over jul. Jeg er 4+3 (hvis jeg hadde mens sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig mage med det samme, men bare for jeg ble så forferdelig oppblåst! Nå (uke 10+4) er magen flatere igjen ettersom det er mindre luft. Kjenner livmora begynner å krype oppover, men helt OK å bruke de vanlige jeansene. Ennå... Sist gang var jeg ikke oppblåst i det hele tatt, og var helt flat i magen til godt over 3mnd på vei. Kjente meg som en skikkelig ballong her ei stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk skrevet et innlegg om det før, greit å vite at det ikke bare er magen min som er helt på tulltur....

Fikk et litt tett svar av en som såklart signerte med anonym.

Men, men.... Er oppblåst som bare det, får ikke igjen buksene mine, måtte faktisk ta på meg mammabukse igår, bare for å få plass. Men synes det var litt rart og... Det synes egenltig bedre i sånne klær, og vil ikke helt vise det til andre ennå, er jo bare 5 eller 6 uker på vei.

Føler meg engentlig litt småfet rundt magen, gleder meg til den blir stor og hard!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faatt mage og er et sted rundt uke 6, 7 eller 8 (faar vite eksakt neste uke paa UL). Veldig rart, foerst fikk jeg den hormonelle magen, men naa er det liksom en gravidmage, helt sproett egentlig.... Forrige gang begynte jeg ikke med gravidebukser foer jeg var ca 7,5 mnd paa vei, men denne gangen.... Helt annerledes, og det blir ikke lett aa skjule nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej. jeg er i uke 7 nå, og jeg tok fram mammabuksene i dag. får ikke igjenn buksene min. jeg vil også skjule dette en stund til, men har heldigvis tatt omfang moten med vide gensere og thigts under. d sa bare pang, så var magen dær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...