høstbarn:) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Min jobb hadde julebord forrige helg, jeg ble ikke invitert. Har jobbet der i mange år, og er nå ute i permisjon etter at jeg ble mamma for 10 mnd siden. Men bør jeg bli fornærma, eller er det helt vanlig å ikke invitere de som er i fødselspermisjon? Ønsker mange svar:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble invitert jeg=) Du "jobber" jo der fortsatt, så jeg hadde ivertfall regna med invitasjon!
Northernlights Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg gikk ut i permisjon i oktober 2005, og ble ikke invitert til julelunsjen,nei. Var utrolig skuffende. Fikk blomster og gratulasjoner med ny baby i mellomjula fra jobben. Begynte på jobben igjen nyttårsaften samme året, så jeg var dypt,dypt vonbroten....
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble invitert da jeg var hjemme i permisjon.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja. Det tar jeg som en selvfølgelse! Hadde blitt skikkelig skikkelig fornærmet hvis jeg ikke hadde blitt invitert!
høstbarn:) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Det var det jeg trodde, at det er vanlig å invitere... Skal treffe ei fra jobben i morgen, hun er også i fødselspermisjon, vi får slenge litt dritt om ledelsen da;) Jeg synes det er merkelig å ikke inkludere oss i permisjon. Dårlig ledelse.
Lille nuffe Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har permisjon, og jeg er invitert.. Bare muntlig av en anna kollega, men det holder for meg
Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 sånn er det på min jobb også,.ble ikke invitert nei!!
1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 nå er jeg sykemeldt for tiden ,starter ikke i perm. ennå men ble invitert på julebord ja. er jo ennå ansatt selv om man ikke er på jobben. synes alle burde få invitasjon og velge selv om en kommer
NoDoubt Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Der jeg jobde mens jeg var i perm så hadde vi ikke julebord men en fast tur i året. Ble innvitert. Fikk og julegave. Hadde blitt skikkelig skuffa om jeg ikke hadde fått det.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Ja. Jeg var til og med i julebordkommitéen i år når jeg har permisjon )
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble invitert jeg også, men jeg er innom på jobb ihvertfall et par ganger i måneden og holder greit kontakten med dem da, hadde vært rart om de ikke hadde invitert meg siden jeg snakker så ofte med dem...
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde blitt skuffa...vi har ikke hatt julebord i det hele...Men venter i spenning på om jeg får julegave fra de..holdt bedrifta gående alene nesten 1/2 år før jeg gikk ut i permisjon...Hadde da holdt bedrifta gående 1 år til sammen..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Har ett innlegg her inne nå om noe av det samme. Blei ikke invitert i år nei,selv om det er vanlig at de inviterer ansatte i mammapermisjon på jobben.
*Rutletutt* Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble invitert på julebord på jobben, ja - skulle bare mangle syns jeg...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #18 Skrevet 3. desember 2007 Ja, jeg blir invitert på alle arrangementer for personalet.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #19 Skrevet 3. desember 2007 Ja, jeg ble det i fjor da jeg var i permisjon. Julebordet var hoteltur i hovedstaden (en natt) med samboer - julemiddag, drikke og juleshow, så det syntes jeg var utrolig flott;-)
Ta sats;-) Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble invitert i fjor da jeg var i fødselspermisjon, og til og med invitert i år når jeg er hjemme i ulønnet omsorgspermisjon. Har tatt et år ekstra...
S.J.E.F.E.N Skrevet 3. desember 2007 #22 Skrevet 3. desember 2007 Ja jeg ble tilomed invitert selv om jeg hadde sagt ifra at jeg ikke kom til å komme tilbake etter permisjon, syns det var veldig hyggelig gjort av henne(liten bedrift med bare 5 ansatte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå