Mai-baby '08 + en til! Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Snart julebord og jeg bør farge håret. Hørt noe om at man helst ikke skal det når man er gravid. Noen som vet? Hva med toning uten amoniakk?
Mininni Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det skal ikke være farlig, nei, så bare farg i vei. Ville kanskje unngått hjemmefargeprodukter kjøpt i utlandet, men frisørfarging er i alle fall helt trygt, og såvidt jeg vet også hjemmefargingen man får kjøpt her i landet.
Lille Luna Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg tenker også på å farve håret...eller bleke etterveksten, og jeg tror det skal være helt trygt.
LilleFrøkenL Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det går helt fint å farge håret,det er ikke farlig!jeg er selv frisør! det som kan skje er at fargen kan bli litt annerledes,men det er ikke alltid det skjer!
LilleFrøkenL Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jeg anbefaler seff å gjør det hos frisøren!
Lillemor29 Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hei:) Jeg har nettopp farget håret, og tror helt klart jeg kommer til å gjøre det igjen! Det skal være helt trygt, frisøren min mente det i mitt 1. svangerskap:) Så pynte deg til jul og nyte god mat!!!
Mai-baby '08 + en til! Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Takk for alle svar:) Da skal jeg farge håret før jul, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå