Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Var hos legen for ca 1mnd siden og fikk bekreftet at jeg var gravid igjen. Hun trodde jeg var ca 5 uker på vei,men etter det så har jeg ikke hatt noen symtomer på at jeg er gravid,har hatt noen små blødninger og i dag fikk jeg Mensen ??Skjønner ingentingen jeg nå.?? Er i uke 9 nå ,men dette 3 mnd jeg har mensen.!! Er det noen av dere som har opplevd noe lignenes?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Nei ,skal kjøpe en i morgen.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Rare greier. Men det er jo noen som har blødninger på tross at de er gravide. Kanskje en tur hos legen hadde gjort seg? Lykke til uansett:)
2 fine små Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bloedde i uke 5 med datteren min, men alt var og er i orden med henne, det var visst normalt for noen. For noen er det ogsaa saann at man i deler av eller i hele svangerskapet har en slags bloedning maanedlig. Jeg tror kanskje jeg hadde kostet paa meg en tidlig UL dersom jeg var deg, mest fordi jeg hadde vaert en smule nyskjerrig paa hvor langt jeg faktisk var paa vei. =o) Lykke til og alt kan fint vaere i skjoenneste orden. Mest sannsynlig er det jo det, det som er spennende er jo hvor langt du er paa vei. =o))
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Ja ,jeg lurer litt på det jeg også:)Men jeg skal ringe til legen min i morgen og få en tidligere time(har time om to uker,men syns det er litt vel lenge til) og da skal jeg spørre om hun kan henvise meg til ullevål så jeg får en ul.Hun må gjøre det uansett for jeg har leiden mutasjon og må ta blod fortynnende sprøyter hver dag og jeg vil at ullevål skal følge det opp for det gjorde de sist jeg var gravid og fikk veldig god oppfølging der.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg får oppfølging på Ullevål også. Tar blodfortynnende pga koagulasjonsproblem med blodet. De er veldig hyggelige der, spesielt Marit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå