Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg syns det er så fint, men samboer mener det høres for tysk ut og sier bare "Gostaff" hver gang jeg nevner det. Hva mener dere om det?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Å, heldig er du om du får en liten gutt og kaller han Gustav. Det nydelige navnet synes jeg bare er fantastisk fint! Gå for det...!! Gustav August synes jeg også er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Et utrolig pent navn jeg gjerne skulle brukt hadde jeg ikke fått jente;-)
prebs Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Gustav er koselig. Men Gustav August synes jeg ble litt smør på flesk, to ganger "gust" i navnene.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Gustav er visst på vei opp og fram, ser det ut til. Ikke mitt favorittnavn, for mye svenskekonge.
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Gustav er jo bare kjempefint!!
Filippa K Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Gustav er helt fantastisk! (Men Gustav August synes jeg ikke er noen god kombinasjon..) Lurer på om Gustav begynner å bli ganske populært?
Vannmann35 Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Gustav er kjempefint. Oldefaren min het det saa det er veldig aktuelt for oss aa bruke det dersom vi faar en gutt. Av kombinasjoner synes jeg Gustav Andreas og Gustav Johan er flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå