Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Da hørte vi klart og tydelig fosterets hjertelyd i dag! 160 slag i minuttet. En stor opplevelse! 12+2 i dag, så da kan jeg endelig trygt gjøre meg klar til 2.trimester. Til alle bekymrede nygravide: i "min" terminklubb, juni 2008, er vi over 160 "medlemmer". Nesten alle disse har vært med siden starten av svangerskapet, og det er kun noen få stykker som har blitt borte pga SA/MA (som jeg har merket meg). Det er altså stooor sjanse for at det skal gå bra! Man hører nok heller oftere fra de det ikke går bra med, fordi de har større behov for å fortelle om /stille spørsmål til sin situasjon enn de mange av oss som har forholdsvis problemfrie svangerskap. Lykke til!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Ja,det er vidunderlig når enn får høre hjertelyden for første gang,blir helt varm inni seg. Jeg hørte den første gang sist,da jeg var 9+4 og samboer og jeg svevet resten av dagen.Alt ble liksom så helt virkelig.Det var virkelig et levende menneske der inne,fikk bilde,som vi fint kunne se at det var et lite menneskebarn. Det er bare en så stor glede. Gleder meg til jeg får høre den for første gang nå også,kan nesten ikke vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå